Różne wyniki z twierdzeniem Kroneckera-Capellego – co robić? (VIDEO)

Układ nieoznaczony - galeria
Picture of Krystian Karczyński

Krystian Karczyński

W rozwiązywaniu układów równań nieoznaczonych (z nieskończoną ilością rozwiązań) pojawia się zawsze problem jednoznaczności rozwiązań.

Pisząc po ludzku – problem polega na tym, że raz się liczy tak, raz inaczej (za każdym razem prawidłowo), a wyniki wychodzą inne.

Czy naprawdę inne – obejrzeć możecie na tym krótkim filmiku:

 

 

Dzięki!

Tutaj znajdziecie mój wykład na blogu, w którym pokazuję, jak rozwiązać układ równań korzystając z twierdzenia Kroneckera-Capellego:

Rząd macierzy w twierdzeniu Kroneckera-Capellego

Tutaj mój Kurs Video do macierzy:

Kurs Macierze

 

konometria jest dosyć młodą dziedziną wypływającą z ekonomii i matematyki. W praktyce, dzięki modelom ekonometrycznym, możesz „zmierzyć gospodarkę”.Polega to konkretnie na zmierzeniu, jak zachowuje się jedna zmienna w zależności od innych. I na podstawie analizy tego, co było, możesz określać, co będzie się działo w przyszłości.

Wykorzystasz do tego przeróżne obliczenia, testy, schematy. Jedne będą bardzo proste, inne trudniejsze. Jednak najczęściej będzie się liczyło nie to, jak dojdziesz do wyniku, ale jak go zinterpretujesz, odczytasz i jakie wnioski wyciągniesz.

Poniższe Wykłady dotykają najważniejszych pojęć teoretycznych. Jestem przekonana, że pomogę Ci odkrywaniu tego, czym jest ekonometria. I przy okazji uda Ci się zaliczyć ten przedmiot na studiach.

1 komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Twój komentarz będzie dostępny publicznie na naszej stronie razem z powyższym podpisem. Komentarz możesz zmienić, lub usunąć w każdej chwili. Administratorem danych osobowych podanych w tym formularzu jest eTrapez Usługi Edukacyjne E-Learning Krystian Karczyński. Zasady przetwarzania danych oraz Twoje uprawnienia z tym związane opisane są w Polityce Prywatności.


Kategorie

Wirtualny nauczyciel AI działający w przeglądarce internetowej.