Różne wyniki z twierdzeniem Kroneckera-Capellego – co robić? (VIDEO)
Krystian Karczyński
Założyciel i szef serwisu eTrapez.
Magister matematyki Politechniki Poznańskiej. Korepetytor matematyki z wieloletnim stażem. Twórca pierwszych Kursów eTrapez, które zdobyły ogromną popularność wśród studentów w całej Polsce.
Mieszka w Szczecinie. Lubi spacery po lesie, plażowanie i kajaki.
W rozwiązywaniu układów równań nieoznaczonych (z nieskończoną ilością rozwiązań) pojawia się zawsze problem jednoznaczności rozwiązań.
Pisząc po ludzku – problem polega na tym, że raz się liczy tak, raz inaczej (za każdym razem prawidłowo), a wyniki wychodzą inne.
Czy naprawdę inne – obejrzeć możecie na tym krótkim filmiku:
Dzięki!
Tutaj znajdziecie mój wykład na blogu, w którym pokazuję, jak rozwiązać układ równań korzystając z twierdzenia Kroneckera-Capellego:
Rząd macierzy w twierdzeniu Kroneckera-Capellego
Tutaj mój Kurs Video do macierzy:
Szukasz korepetycji z matematyki na poziomie studiów lub szkoły średniej? A może potrzebujesz kursu, który przygotuje Cię do matury?
Jesteśmy ekipą eTrapez. Uczymy matematyki w sposób jasny, prosty i bardzo dokładny - trafimy nawet do najbardziej opornego na wiedzę.
Stworzyliśmy tłumaczone zrozumiałym językiem Kursy video do pobrania na komputer, tablet czy telefon. Włączasz nagranie, oglądasz i słuchasz, jak na korepetycjach. O dowolnej porze dnia i nocy.
A co zrobić jeśli wyznacznik macierzy = 0?Taki przykład:2x – 2y + z =0-x + y – z = 1