Dołącz do ponad 65000 studentów na Akademii eTrapez

Zarejestruj darmowe konto i uzyskaj natychmiastowy dostęp do 16 Lekcji Video.

Poznaj podstawy matematyczne na studiach. Za darmo. We własnym domu.

Zarejestruj darmowe konto na Akademii

Zapomnij o kłopotach z matematyką na studiach

zdjecie-wyklady

Martwisz się, czy dasz sobie radę z matematyką na studiach? eTrapez pomoże Ci uzyskać potrzebne zaliczenia i wpisy do indeksu.

Nasze czasy charakteryzuje coś zupełnie wyjątkowego w historii człowieka. Jest to szybkość zmian w rzeczywistości wokół nas. Zmiany dotyczą każdych aspektów naszego życia – technologii, systemów społecznych i politycznych, etyki, gospodarki, muzyki. Życie każdego pokolenia jest radykalnie odmienne od pokolenia poprzedniego.

Wiek XXI będzie także wiekiem zmian w edukacji. Wielki skok technologiczny w dziedzinie informatyki i systematyczna rozbudowa infrastruktury internetu umożliwił powstanie nowych i skutecznych metod nauki.

Dzięki tym nowym rozwiązaniom, możesz uczyć się już teraz szybciej, ciekawiej i wygodniej niż studenci 20, a nawet 10 lat temu. Wystarczy tylko wyciągnąć po nie rękę.

Dlatego właśnie jesteśmy tutaj. Jesteśmy tu po to, aby pomóc Ci:

  • uczyć się w komfortowych warunkach (choćby i w wannie), kiedy jest Ci wygodnie
  • bez stresu pozaliczać egzaminy w pierwszym terminie
  • zrozumieć, jaką wartość i sens ma Twoja praca i wysiłek włożony w matematykę
  • spotkać ludzi takich jak Ty, którzy bardzo cenią Swoją własną edukację


mgr Krystian Karczyński

Założyciel i szef serwisu eTrapez.

Magister matematyki Politechniki Poznańskiej. Korepetytor matematyki z wieloletnim stażem. Twórca Kursów eTrapez, które zdobyły ogromną popularność wśród studentów w całej Polsce.

Autor artykułów i darmowych materiałów dla studentów na Blogu eTrapez. Uczestniczy regularnie w spotkaniach ze studentami na różnych Uczelniach.

Materiały w mediach:


joanna-grochowska

mgr Joanna Grochowska

Kierownik Działu Nauczania eTrapez.

Absolwentka matematyki finansowej oraz informatyki i ekonometrii na Uniwersytecie w Białymstoku. Doświadczony korepetytor w zakresie przedmiotów matematycznych i ekonomicznych.

Autorka materiałów edukacyjnych na Youtube i Facebooku.  Nadzoruje Forum Akademii eTrapez, komentarze na Blogu eTrapez i profile firmowe w social media.


Współpracują z nami

 

 

anna-zalewska

mgr inż. Anna Zalewska

Absolwentka matematyki na Politechnice Śląskiej.

Korepetytor z 11-letnim doświadczeniem. Trener i wykładowca na Uniwersytecie Śląskim Maturzystów przy Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Certyfikowany nauczyciel MathRiders.

Autorka wielu materiałów edukacyjnych, e-learningowych, scenariuszy lekcji, prezentacji multimedialnych, konspektów pomocy dydaktycznych, gier edukacyjnych, animacji i filmów na poziomie szkoły podstawowej, gimnazjalnej, ponadgimnazjalnej i studiów wyższych.

Pani Ania pomaga nam w przygotowywaniu Kursów, odpowiada na Forum Akademii i na komentarze na Blogu.

Strona pani Ani to: Gauss Szkoła Matematyki


 

ryhor-abramovich-skalmgr Ryhor Abramovich

Mgr matematyki i mgr pedagogiki. Absolwent Białoruskiego Uniwersytetu Państwowego (matematyka i mechanika).

Wykładowca Białoruskiego Uniwersytetu Państwowego i korepetytor z 25 letnim doświadczeniem. Posiadacz certyfikatu MENSA.

Pan Grzegorz nauczał matematyki na wszystkich poziomach, od podstawówki do zakończenia szkoły wyższej. Opracowywał zadania kontrolne i testy, wdrażał metody monitorowania i kontroli jakości edukacji. Jako prywatny nauczyciel stosował nowoczesne metody intensywnego nauczania, oraz rozwoju i trenowania pamięci.

Pan Grzegorz działa razem z nami na Forum Akademii i odpowiada na komentarze na Blogu.


 

fotomgr Kamil Kocot

Absolwent matematyki na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Doświadczony korepetytor w zakresie przedmiotów matematycznych na wszystkich poziomach edukacji.

Autor filmików matematycznych na Youtube. Kanał Pana Kamila na Youtube to: Kamil Kct.

Pan Kamil odpowiada na pytania studentów na Forum i komentarze na Blogu.


 

Paczka wszystkich Kursów eTrapez

139 zł

Zobacz więcej

195 komentarzy na “Zapomnij o kłopotach z matematyką na studiach”

  1. Maciej 10 lutego 2011 o 20:18 Link do komentarza

    Dzięki za to co robisz! Naprawdę jesteś najlepszym nauczycielem matematyki z jakim dotychczas się spotkałem. Właśnie jestem po bardzo udanym semestrze zakończonym świetnym wynikiem z egzaminu, i przez cały ten czas bazowałęm na Twoich kursach. Dzięki Tobie przekonałem się że matematyka może być przyjemna i łatwa. Mam nadzieję, że nadal będziesz pomagał studentom bo robisz to kapitalnie!!

    • Zbigniew 15 czerwca 2011 o 10:52 Link do komentarza

      Gdyby każdy tak nauczył matematyki , w kraju byśmy mieli dużo więcej naukowców …

      • PP 22 kwietnia 2017 o 11:52 Link do komentarza

        Przecież to tylko magistrowie.
        Z nauką to mają tyle wspólnego co liczydło z komputerem.

  2. Anka 6 kwietnia 2011 o 19:26 Link do komentarza

    Jestem zachwycona lekkością z jaką przekazuje pan wiedzę z matematyki. Bardzo się cieszę, że dla własnej przyjemności będę mogła poszerzać matematyczne horyzonty we właściwy sposób, tzn. rozumiejąc a nie tylko „wkuwając”. Pozdrawiam i fajnie , że jest pan od dzisiaj moim ulubionym wykładowcą 😉

  3. Mateusz 15 kwietnia 2011 o 15:53 Link do komentarza

    Witam. Kursy, które kupowałem dotychczas okazały się pomocną dłonią na studiach. Już na pierwszym kolokwium z liczb zespolonych, które poszło mi wyśmienicie podjąłem decyzję, że będę kupował kolejne kursy. Kupiłem już wszystkie ponieważ zrealizowaliśmy tematykę, które obejmują kursy z tej strony. Przerabialiśmy również szeregi (w tym Fouriera) – aktualnie równania różniczkowe. Kursy Pana Krystiana nie tylko zmotywowały mnie do nauki matematyki (bo jak tu nie uwierzyć w siebie kiedy wszystkie poprzednie kolokwia zostały zdane na super pozytywne oceny) oraz pokazały mi jak się należy skutecznie uczyć matematyki. Dzięki temu opanowałem szeregi Fouriera (do których jeszcze nie ma kursów ale myślę, że na pewno się pojawią – kwestia czasu) bo wiedziałem już jak to wszystko ugryźć. Sprawdziło się to co Pan Krystian powtarzał w kursach – warto dobrze opanować całki i pochodne bo dobrze opanowany materiał z tego zakresu procentuje na przyszłość. Pozdrawiam Pana Krystiana – duże brawa za profesjonalność

  4. Wojtek 29 maja 2011 o 20:11 Link do komentarza

    świetne kursy kupiłem juz trzy i dzięki nim za każdym razem zaliczyłem koła w pierwszym terminie. Bardzo dziękuje Panu za dotychczasową prace i z niecierpliwością czekam na kurs z całek wielokrotnych.

  5. Kamil 10 czerwca 2011 o 12:31 Link do komentarza

    Gdyby każdy tak nauczył matematyki , w kraju byśmy mieli dużo więcej naukowców … 🙂

  6. Anula 11 czerwca 2011 o 11:33 Link do komentarza

    Bardzo Ci dziękuję, że w tak dostępny i prosty sposób tłumaczysz matematykę.

  7. Piotrek 26 października 2011 o 18:06 Link do komentarza

    Nie będę się rozpisywać, ujmę to w kilku słowach. Pan sprawia, że nauka staje się przyjemna. Te kursy są rewelacyjne, gdyż wgłębiamy się w te wszystkie tematy, tłumaczy Pan bardzo elementarnie, w pierszych lekcjach nawet zwraca się Pan do nas jak do debili, ale bardzo dobrze. To jest dla wszyskich, którzy chcą zrozumieć. Bardzo Panu dziękuję.

  8. Dawid 15 grudnia 2011 o 21:52 Link do komentarza

    Nie bede pisać żadnych pochlebstw, matma to jednak matma, w sobote mam koło i ucze się właśnie z Pana strony, mam nadzieje, że się uda 🙂

  9. Mariusz 3 stycznia 2012 o 18:37 Link do komentarza

    [quote]
    Któregoś dnia szczęśliwie natchniony postanowiłem przenieść się z moją wiedzą do wirtualnego świata Internetu i założyłem serwis z e-learningowymi Kursami:
    [/quote]
    I chwała Ci za to dobry człowieku! Każde liceum i szkoła wyższa powinna mieć kopie Pana osoby – wiedza, prostota przekazywania teorii i praktyczne podejście do tematu. Gdzie Pan był jak Pana nie było? Czy uczył Pan na jakieś uczelni/liceum? (w sumie za te pieniądze co proponują po 5 latach wyrzeczeń nie zdziwiłbym się jak nigdy Pan nigdzie nie uczył (w budżetówce)).

    • Krystian Karczyński 3 stycznia 2012 o 21:16 Link do komentarza

      Dzięki za dobre słowo, trafił Pan w dziesiątkę, nigdy w życiu nie uczyłem nawet godziny w szkole 🙂 Od samego początku uczyłem tylko na korepetycjach, głównie pewnie dlatego, że bałem się uczyć dzieciaków w klasie 🙂

  10. Monika 16 stycznia 2012 o 22:07 Link do komentarza

    Jestem niesamowicie zadowolona z pańskich kursów! Rzeczy, z którymi miałam ogromne problemy, zaledwie po godzinie filmu, kilku przykładach, stały się nieziemsko proste i przyjemne 🙂 Muszę przyznać, że matematyka zaczyna sprawiać mi przyjemność. Życzyłabym sobie takich wykładowców/ćwiczeniowców jak Pan, na swojej uczelni – wtedy nie jeden student miałby łatwiej 🙂
    Dziękuję ślicznie za wszystko, życzę wielu sukcesów i satysfakcji!
    Pozdrawiam gorąco 🙂
    Geolożka z aghu 🙂

  11. Dawid 17 stycznia 2012 o 15:12 Link do komentarza

    To znowu ja, zamiast normalnych przykładów 🙂 Pani prof dała seme arctg, liczby e itd ale nie było aż tak źle, teraz trzeba tylko napisać całki na 14/20 i zaliczone

  12. Malwina 19 lutego 2012 o 11:18 Link do komentarza

    Hej! cieszymy się, że jesteś !!! Tylko proszę, nie znikaj nagle 🙂

    • Krystian Karczyński 20 lutego 2012 o 19:16 Link do komentarza

      Super, też się cieszę, że jestem 🙂 Nie planuję ucieczki, jestem od 2009 (a może nawet 2008, nie pamiętam dokładnie) i wiem jedno – zostaję na dłużej 🙂

  13. Malwina 19 lutego 2012 o 11:19 Link do komentarza

    aaa zapomniałam dodać… z algebry liniowej na koniec semestru 4.5 :D:D:D:D

  14. Katarzyna 20 lutego 2012 o 09:58 Link do komentarza

    Dzieki programowi zdalam egzamin z matmy na sghu co nie jest za latwe. Bardzo polecam wszystkim i zaluje ,ze nie ma takich ze statystyki .

    Pozdrawiam 🙂

    • Krystian Karczyński 20 lutego 2012 o 19:17 Link do komentarza

      Gratuluję egzaminu i uczelni, za statystykę też się zabiorę, ale raczej nie zdążę w tym półroczu…

  15. ola 4 marca 2012 o 13:58 Link do komentarza

    witaj! o Twocich kursach dowiedzialam sie od kolegi z roku studiuje mechatronike na 1 roku.. wiadomo 1 rok przejsciowy trzeba sie w wszysto wdrozyc, dostalam sie tam przypadkiem nigdy przedtem nie przykladalam sie do matematyki a z matury z matmy mialam 40% a u mnie na wydziale matematyka to był dla mnie kosmos odkad zaczelam uczyc sie z Twoimi kursami uwierzylam ze kazdy moze nauczyc sie matematyki teraz wierze w to ze odpowiednie podejscie i dobrze wytlumączony material daje sukces i musze powiedziec, ze jestem teraz po zaliczonych kolokwiach i czekam na ezamin, jestes wielki naprawde dajesz ludziom nadzieje w ich mozliwosci!!

  16. Gochna 9 marca 2012 o 19:59 Link do komentarza

    mistrzostwo. wszystko czego trzeba w prosty sposób. podziwiam i dzięki bo sama matmy na studiach nie ogarniam

  17. Marta 15 marca 2012 o 18:33 Link do komentarza

    Kursy są MEEGA! Szkoda, że nie wszyscy wychodzą z założenia że nie trzeba używać super fachowego języka żeby dobrze nauczać. Czy planuje pan jakieś kursy z logiki?

    • Krystian Karczyński 15 marca 2012 o 21:59 Link do komentarza

      Dzięki! Co do logiki to owszem, mam ją w planach, ale raczej w „bliżej nie określonej przyszłości” 🙂

  18. StudentBudownictwa! 16 marca 2012 o 08:14 Link do komentarza

    Przez tyle lat edukacji miałem do czynienia z wieloma nauczycielami matematyki ale Ty jestes z nich najlepszy (no moze w podstawówce mogł Tobe dorównac Pan Mieczysław S. który równiez był rewelacyjny! ) pomogłes mi w 100% zrozumiec cały materiał ze studiów!! dzieki i pozdrawiam serdecznie

  19. JacekPK 2 kwietnia 2012 o 04:24 Link do komentarza

    Hm… co tu dużo gadać… Zbliża się kolokwium i co trzeba zrobić? Położyć się na łóżku z zeszytem, długopisem i laptopem. Włączyć kurs i jak to się mówi na PK: „Pogadać z Krystianem”. Następnie pójść na uczelnie, napisać kolosa na 4 albo 5 i mieć z głowy!
    Cóż można jeszcze powiedzieć? Krystian na ministra edukacji! 😉

  20. Student Politechniki Białostockiej 3 kwietnia 2012 o 22:08 Link do komentarza

    Panie Krystianie, dzięki Tobie, kursom jakie zrobiłeś. Po prostu polubiłem matematykę! Od wielu lat to był mój najmniej lubiany przedmiot. Teraz na studiach po prostu uwielbiam ten przedmiot, z Twoich kursów bardzo dobrze zaliczyłem egzamin i kolokwia. Dzięki Tobie rozumiem wszystko i z uśmiechem na twarzy chodzę do tablicy na ćwiczeniach i rozwiązuje całki, szeregi, funkcje wielu zmiennych. Pozdrawiam z Białegostoku. 🙂

  21. Iza 13 kwietnia 2012 o 11:16 Link do komentarza

    Aj szkoda , że wpadlam na pana kurs dopiero przy uczeniu się całek 🙂 U mnie na politechnice mówią , że każdy student , który zaliczył całki robił pana kursy inaczej się poprostu nie da 🙂 Smieszne jest to , że ucząc się z panem co chwile śmiałam się sma do siebie. Szczególnie jak chciałam napisać coś glupiego , a pan mnie uprzedzał mówił „Ale czasem nie napiszcie że… „

    • Krystian Karczyński 13 kwietnia 2012 o 15:15 Link do komentarza

      Dzięki, ale to po prostu ponadczasowa telepatia, nic wielkiego 🙂

  22. Iga 18 kwietnia 2012 o 13:59 Link do komentarza

    Nie wiem, jakbym zaliczyła semestr z matematyki, gdyby mi znajoma nie powiedziała o pana kursach. Co prawda zaliczyłam po wielu bojach, bo (jak okazało się na sam koniec) pani doktor nie uznawała wykresów funkcji przy obliczaniu ekstremów lokalnych i punktów przegięcia.:) Ale najważniejsze, że już wiem, o co w tym chodziło i „jak to ugryźć”:)

  23. adrian 20 kwietnia 2012 o 06:00 Link do komentarza

    Po prostu genialna robota !!!!!!

  24. Kasia 22 kwietnia 2012 o 19:47 Link do komentarza

    Ten kurs to coś pięknego. Naprawdę świetnie Pan tłumaczy rzeczy, których na wykładzie czy ćwiczeniach zrozumieć nie jestem w stanie. Matematykę polubiłam w liceum, pomimo, że nie jestem specjalnie w tym kierunku uzdolniona – zwyczajnie nie nudzi mnie tak jak przedmioty humanistyczne (dopóki wszystko wychodzi, bo gdy przestaje pozostaje jedynie złość i frustracja), a teraz będąc na Politechnice Łódzkiej z Pana kursami wiele rzeczy staję się na pewno łatwiejszych do zrozumienia. Żałuję tylko, że troszeczkę wcześniej ich nie odnalazłam, bo mogłabym zaoszczędzić sobie chwil, gdy rwałam sobie włosy z głowy garściami próbując ogarnąć sama materiał. Życzę dalszych sukcesów i oczywiście mam nadzieję, że będzie Pan kontynuował e-learning w formie kursów.
    Pozdrawiam!

    • Krystian Karczyński 27 kwietnia 2012 o 13:49 Link do komentarza

      Dzięki, świetnie, że lubi Pani matematykę, to bardzo ważne. Złość i frustracja, gdy nie wychodzi – w umiarze oczywiście – to świetnie motywatory do pracy 🙂 Trzeba po prostu gdzieś w środku mieć tą spokojną pewność, że na końcu na pewno wszystko się wyjaśni 🙂

  25. Patrycja 27 kwietnia 2012 o 22:55 Link do komentarza

    Dziękuję za to, co robisz.

  26. kamiel 19 maja 2012 o 19:19 Link do komentarza

    Wszyscy cukrują to teraz trochę krytyki…ma Pan odpowiednią wiedzę bez wątpienia ale wstawki typu „to z gimnazjum,wzór z podstawówki,to pewnie miałeś w liceum” są zbędne,można by było na tym urwać parę minut na każdej lekcji,druga rzecz-niech Pan spróbuje lekcje prowadzić tak jakby miała ich słuchać osoba niewidoma…

    • Jacek 24 listopada 2012 o 20:11 Link do komentarza

      Mi taki sposób narracji pasuje, ale może też mieć jakiś głębszy sens, podobnie jak wszelkiego rodzaju mnemotechniki. Dlaczego łatwiej nauczyć się jakiejś dużej liczby układając historyjkę zamiast wkuć od razu gołe cyfry? Ważne że materiał z kursu wchodzi do głowy bardzo szybko i bez oporów 🙂 Jeżeli jednak chodzi o oszczędność czasu to przydałyby się kompletne rozwiązania zadań zamiast samego wyniku. Łatwiej by było wykryć czy to my zrobiliśmy błąd czy może arkusz rozwiązań go zawierał.

      Marzą mi się takie kursy z fizyki i logiki.

  27. kamiel 19 maja 2012 o 19:21 Link do komentarza

    To taka moja delikatna prywatna sugestia dla dalszej pomyślnej kariery:)

  28. Jula 20 maja 2012 o 22:33 Link do komentarza

    Kursy są świetne. Na prawdę pomagają zrozumieć cały materiał 🙂 No i oczywiście wielkie dzięki 😀

  29. anna 5 czerwca 2012 o 22:32 Link do komentarza

    Jest Pan świetny;) dzięki Panu zrozumiałam całki;)

  30. Karol 13 czerwca 2012 o 19:42 Link do komentarza

    Bez twoich kursów już dawno wyleciałbym ze studiów. A teraz potrafie wymaksować kolokwia. Serdeczne dzięki i oby tak dalej ! 🙂

  31. Magda 23 czerwca 2012 o 13:50 Link do komentarza

    Witam 🙂 Dzięki twoim kursom, nie miałam najmniejszego problemu z matematyką na studiach, ćwiczenia zaliczyłam na 4,5 a egzamin zdałam za pierwszym podejściem!
    Dziękuję bardzo, przekazujesz matematykę z taką pasją , że nie da jej się nie polubić!;)
    Pozdrawiam z Śląska 🙂

  32. Inzynieria Materialowa 26 czerwca 2012 o 15:05 Link do komentarza

    Kursy z maty sa poprostu super, cala grupa dziekuje pozdrawiam.

  33. Piotr 26 czerwca 2012 o 20:51 Link do komentarza

    Właśnie obejrzałem kurs o transformatach Laplace’a. Świetne podejście do tematu. Pozdrawiam.

  34. Kasia:) 28 czerwca 2012 o 14:50 Link do komentarza

    dziekuję . wiszę Ci dobrą czekoladę !!! dzięki Tobie zaliczylam matm na polibudzie 😀 dziękujęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  35. Michał 29 czerwca 2012 o 17:26 Link do komentarza

    Dziękuje, zdałem wczoraj dzięki lekcją o całkach oznaczonych ćwiczenia z matematyki 2 na Politechnice Opolskiej 😀 Tak dobrze tłumaczone, że wszyscy to ogarniają bez wyjątków.

  36. Kinga 29 czerwca 2012 o 20:01 Link do komentarza

    Dzięki Tobie zdałam warunek z matematyki a potem już następny semestr poszedł mi bezproblemowo. Dziękuję ślicznie!

  37. Jacek 1 lipca 2012 o 09:02 Link do komentarza

    Witam! Nie zrób błędu i nie rób doktoratu 🙂 jakoś dziwnie wtedy hermetyzuje się język wykładowców i mówią w sposób niezrozumiały. Twój sposób prezentacji przypomina mi nasza ulubioną asystentkę z AE w Krakowie (15 lat temu to już było), która przez 5 pierwszych miunt wykładu tłumaczyła nam co dr chciał nam przekazać przez 1,5 wykładu. Do dzisiaj pamiętam sytuacje z wektorów zależnych i nie zależnych, kiedy dr wyprowadzał długaśne wzory, przyrównywał do zera i nikt nie wiedział o co biega. Pani Beata narysowała cztery kreski ( wektory ) – te pokazła są zależne – a te nie.
    Oglądnałem tylko jeden Twój kurs o granicach ciągów i to na szczęście już tylko hobbistycznie – jako przypomnienie, jezeli pozostałe są tak samo zrozumiałe to gratuluje!

    I jeżeli ktoś czyta te wpisy – tak jak podkreśla prowadzący Pan Krystian – tylko na samodzielnym wykonaniu zadań można nauczyć się matematyki! Ćwiczenie, ćwiczenie i aż do znudzenia ćwiczenie i wszystko staje się proste. – to dobra szkoła, którą odebrałem od matematyczki w liceum (MAt-FIZ), z dnia na dzień zadawała po 10 przykładów, jeżeli ktoś nie rozwiązał, nie było oceny niedostatecznej – to do niczego nie motywowało – tylko liczba zadań na następny dzien rosła, po kilku weekendach spędzonych na rozwiążywaniu 60-70 zadań, nie ryzykowałem i systematycznie rozwiązywałem przykłady z dnia na dzień.

    Pozdrawiam!

    • Krystian Karczyński 2 lipca 2012 o 08:33 Link do komentarza

      Dzięki, ja też miałem szczęście w średniej do nauczycielki matematyki zostawiającej na każdych zajęciach tonę przykładów do zrobienia 🙂

  38. Wiola 24 września 2012 o 18:04 Link do komentarza

    Dzięki Twoim wykładom zdałam poprawkę egzaminu z matmy na I roku studiów:) Uczyłam się tylko z Twoich materiałów i bardzo mi to pomogło. Chciała bym, żeby wszyscy nauczyciele tak podchodzili do sprawy, niebyło by wtedy żadnych poprawek:) Jeszcze raz dzięki:)
    A wszystkim innym polecam z całego serca:)

  39. Janek 18 października 2012 o 22:45 Link do komentarza

    Studia rozpoczęte…mimo całkiem dobrych wyników z matematyki w szkole średniej, to co ujrzałem tu, na pierwszym roku Finansów i Rachunkowości zaskoczyło mnie zupełnie…problem z wykładami prowadzonymi w formie dyktowania książkowych regułek, problem z ćwiczeniami, na których trafiliśmy bardzo niefortunnie jeśli chodzi o kadrę prowadzącą…wymaganie od nas czegoś o czym nie mamy pojęcia to norma, jednym słowem – masakra

    Wykupienie pańskiego kursu (jak na razie z granic, ale pochodne już chyba na dniach) daje mi iskierkę nadziei na pozytywne zaliczenie pierwszego kolokwium. Pańskie metody nauczania są rewelacyjne, marzenie by mieć takiego wykładowcę. Zrozumiały dla studenta przekaz, ciekawe przykłady, ciekawy ogólny sposób prowadzenia tych internetowych wykładów. Jak to powiedział pewien znany komentator sportowy…Jeszcze nie wszystko stracone. Dziękuje!

    • Krystian Karczyński 19 października 2012 o 15:41 Link do komentarza

      Dzięki, no to życzę, żeby z tej iskierki, o której Pan pisał rozpaliło się całe ognisko 🙂

  40. Piotr 11 listopada 2012 o 17:07 Link do komentarza

    Cóż… Można rzec, że polska gospodarka jest Panu wdzięczna za kształcenie tysięcy polskich inżynierów i mgrów… Ciekawe ile pokoleń Pan wykształci, oby jak najwięcej…

  41. Krystian 13 listopada 2012 o 23:30 Link do komentarza

    No mogę powiedzieć że ja który z matematyką w czasach szkoły średniej żyłem na bakier żeby zaliczyć tylko wybrałem się na studia gdzie matematyka jest podstawą. Uczę się z pańskim kursem i powiem że idzie mi to bardzo dobrze robię krok po kroku jak pan każe i mi wychodzi no i niedługo mam kolosa zobaczymy jak mi pójdzie 😉

  42. Grzegorz 17 listopada 2012 o 19:58 Link do komentarza

    Mam pytanie.kiedy zostanie wydany Kurs Statystyka ??u mnie na uczelni mam 4 zjazd i kolokwium z szeregow i ucze sie z pana kursu.zostaly mi jeszcze 4 zjazdy i kolokwium z prawdopodobienstwa tez mam do tego kurs i kolokwium z Statystyki ale do tego niestety nie ma kursu 🙁 bardzo mi zalezy zeby go miec przed kolokwium z statystyki

    • Krystian Karczyński 19 listopada 2012 o 09:56 Link do komentarza

      Dzień dobry

      Niestety jeszcze nie wiem, kiedy zostanie wydany ten Kurs…

  43. Mateusz 19 listopada 2012 o 22:35 Link do komentarza

    Świetne kursy, a sposób przekazywania jeszcze lepszy. Dzięki Tobie zaliczyłem rok. Dziękuję i pozdrawiam.

  44. darek 21 listopada 2012 o 21:40 Link do komentarza

    Godzinę temu dotarło do mnie,że w sobotę kolek z matmy, a w mojej głowie tylko tabliczka mnożenia jest. Dzięki Tobie nauczyłem się w ciągu godziny granic, o których bladego pojęcia nie miałem, a teraz są dla mnie śmiesznie łatwe. Dziękuję. Super wykłady. Co ja piszę….. to doskonałe wykłady, niezbędne źródło wiedzy. A ja uwielbiam liczyć (rzadko kalkulatora używam). Sposób na nudne wieczory? Hahaha…rozwalić parę fajnych zadań matematycznych. To lepsze niż oglądanie meczu. W tej grze, to my wygrywamy. Pozdrawiam jeszcze raz i bardzo dziękuję. To najlepsze materiały jakie wpadły mi w ręce. Polecam wszystkim.

  45. kasia 28 listopada 2012 o 23:57 Link do komentarza

    rewelacja ! DZIĘKUJĘ

  46. Agnieszka 11 grudnia 2012 o 21:43 Link do komentarza

    Na początku studiów miałam problem z matematyką. Kompletnie nie wiedziałam co to są całki,pochodne i jak się je rozwiązuje. Po kilku niezdanych kolokwiach stwierdziłam,że nie dam rady i chciałam zrezygnować ze studiowania. Przypadkiem natknęłam się na Pana kursy. Stwierdziłam,że zakupie jeden i go wypróbuje.
    Kurs okazał się tak dobry,że zakupiłąm ich pięć. Nauczyłam się pochodnych,całek ,macierzy itd. Zaliczyłam wszystkie egzaminy z matematyki. Chcę Panu bardzo,ale to bardzo podziękować. Wykonuje pan wspaniałą robotę. Pomaga Pan studentom zrozumieć ten trudny a zarazem ciekawy przedmiot. Gdy ktoś mi mówi,że ma problem z matematyką polecam Pana kursy bo są naprawdę świetne. Jest Pan najlepszym nauczycielem z matematyki jakiego znam,bardzo mi Pan pomógł. Obecnie kończę Politechnikę Gdańską;)

  47. Aga 13 grudnia 2012 o 20:03 Link do komentarza

    Ogromne DZIĘKI, bardzo mi pomogłeś! Zawaliłam troszkę pierwszego kolosa z matmy, a w sumie miałam mieć tylko 3 kolosy na cały semestr bez możliwości poprawy, myślałam, że czekają mnie zaliczeniówki i nie wiadomo co, a dzięki Twojemu kursowi Granic (których swoją drogą nienawidziłam) i Pochodnych, tak przykoksiłam na drugim kolosie, że wyszłam na prostą 🙂 Do zobaczenia na kursie Całek! 🙂

  48. Piotr 14 grudnia 2012 o 03:36 Link do komentarza

    Niedawno dostałem Pańskie materiały od kolegów z Politechniki.
    Początkowo nie rozumiałem granic w ogóle, dzięki Panu stwierdziłem, że to jest po prostu banał, tylko wystarczy „bez paniki” podejść do tego.
    W tym momencie uczę się z pańskich wykładów i na prawdę żałuję, że nie wykłada Pan matematyki na politechnice Gdańskiej.
    Pozdrawiam i życzę sukcesów.

  49. Grzegorz 4 stycznia 2013 o 03:29 Link do komentarza

    mam pytania do dwoch zadan domowych z lekcji pierwszej z prawdopodobienstwa

    Zadanie 11
    14 książek ustawiamy na 3 regałach. Ile jest możliwych takich rozmieszczeń?
    Zadanie 12
    6 studentów odpowiada na egzaminie z matematyki. Ile jest możliwych wystawienia im ocen?

    dlaczego odpowiedzi są nastepujce

    Zadanie11
    3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3 czyli 3 do 11 czyli 177147 czy nie powinno byc 3 do 14 ??

    Zadanie 12
    4x4x4x4x4x4 czyli 4 do 6 czyli 4096 czy nie powinno byc 6x6x6x6x6x6 czyli 6 do 6 ??

    a i jeszcze jedno zadanko

    Zadanie 5
    Ze zbioru 0,1,2,3,4losujemy po kolei dwie cyfry…
    a) Bez zwracania
    b) Ze zwracaniem
    Ile różnych liczb możemy uzyskać?

    odpowiedz to

    Zad. 5
    a) 4×3 =12
    b) 4×4 =16

    a )przecież jak nie zwrocimy to mozemy wybrac na pierwsze miejsce jedna z 4 cyfr oprocz 0 a na drugie jedna z 4 tez bo 0 juz mozna.przeciez z tego tez liczba jest czyli powinno byc 4×4 = 16
    b) to samo na poczatek jedna z 4 oprocz 0 ale zwracamy czyli na drugim miejscu mozemy jedna z 5 cyfr bo 0 tez można

    Bardzo proszę o wyjaśnienie tych zadań

    • Paula 5 czerwca 2013 o 14:32 Link do komentarza

      Zadanie 11 też uważam, że powinno być 3 do 14.
      Natomiast w zadaniu 12 jest prawidłowa odpowiedź,ponieważ na studiach oceny przyznawane są od 2 do 5.

  50. Tomasz 4 stycznia 2013 o 15:42 Link do komentarza

    Zdecydowanie prosty sposób tłumaczenia. Nie to co na wykładach i ćwiczeniach. Jednak mam zastrzeżenia co do samej ilości kursów. Wg mnie powinny być jeszcze 2 dodatkowe kursy:
    – Algebra (Przestrzenie liniowe, bazy, przekształcenia liniowe, obraz i jądro, zmiana bazy macierzy, grupy, pierścienie, ciała).
    – Logika i teoria mnogości w szczególności teoria mnogości.
    Wiele osób na moim wydziale ma problemy z tymi zagadnieniami. Widzę to jako uzupełnienie i tak już świetnych kursów etrapez. Mam nadzieję, że moja sugestia na coś się przyda.

    Pozdrawiam

  51. Ewelina 4 stycznia 2013 o 22:52 Link do komentarza

    Panie Krystanie mam Problem z wyznaczeniem Ekstremum Fulnkcji Wielu Zmiennych z zadania (lekcja 2 zad nr 11) Licze pochodne po x i po y tworze układ równan i tu zaczynaja sie problemy gdyz nie wiem jak go rozwiązać 🙁 Proszę o podpowiedź. Dziękujee

  52. Bartosz 9 stycznia 2013 o 22:49 Link do komentarza

    Najlepszy matematyczny kurs z jakiego było mi dane korzystać 😉
    Gdyby ktoś w ten sam sposób wziął się za fizykę był bym w 7 niebie 😛

  53. Ewcia 12 stycznia 2013 o 18:45 Link do komentarza

    Witam, Mam problem z zdaniem 15 z całek nieoznaczonych z lekcji 4. Bardzo proszę o podpowiedz, z góry dziękuje 😉

    • Krystian Karczyński 14 stycznia 2013 o 12:37 Link do komentarza

      Witam, przesyłam ten przykład krok po kroku:

      \int{\frac{\sin x\cos x}{\sqrt{3{{\sin }^{2}}x-7{{\cos }^{2}}x}}dx}=\int{\frac{\sin x\cos x}{\sqrt{3{{\sin }^{2}}x-7\left( 1-{{\sin }^{2}}x \right)}}dx}=\int{\frac{\sin x\cos x}{\sqrt{3{{\sin }^{2}}x-7+7{{\sin }^{2}}x}}dx}=\int{\frac{\sin x\cos x}{\sqrt{10{{\sin }^{2}}x-7}}dx}

      =\left| \begin{matrix}   & t={{\sin }^{2}}x\\   & dt=2\sin xcoxdx\\   & \sin x\cos xdx=\frac{dt}{2}\\  \end{matrix} \right|=\int{\frac{\tfrac{dt}{2}}{\sqrt{10t-7}}}=\frac{1}{2}\int{\frac{1}{\sqrt{10t-7}}dt}=\left| \begin{matrix}   & u=10t-7\\   & du=10dt\\   & dt=\frac{du}{10}\\  \end{matrix} \right|=\frac{1}{2}\int{\frac{1}{\sqrt{u}}\frac{du}{10}}=\frac{1}{2}\cdot \frac{1}{10}\int{{{u}^{-\tfrac{1}{2}}}du}=\frac{1}{20}\frac{1}{-\tfrac{1}{2}+2}{{u}^{-\tfrac{1}{2}+1}}+C

      =\frac{1}{20}\frac{1}{\tfrac{1}{2}}{{u}^{\tfrac{1}{2}}}+C=\frac{1}{20}\cdot 2\sqrt{u}+C=\frac{1}{10}\sqrt{10t-7}+C=\frac{1}{10}\sqrt{10{{\sin }^{2}}x-7}+C

      Teraz korzystając z tych samych przekształceń co w pierwszych kilku krokach można dojść do postaci z rozwiązania:

      \frac{1}{10}\sqrt{10{{\sin }^{2}}x-7}+C=\frac{1}{10}\sqrt{3{{\sin }^{2}}x-7{{\cos }^{2}}x}+C

      • bartek 14 stycznia 2014 o 23:42 Link do komentarza

        W odpowiedziach jest inna odpowiedź. Pozdrawiam!

        • Krystian Karczyński 16 stycznia 2014 o 17:49 Link do komentarza

          Jakiś czas temu już poprawiłem, ale oczywiście przepraszam, jeśli kiedyś była tam pomyłka.

  54. Agata 12 stycznia 2013 o 23:12 Link do komentarza

    Szacun dla Pana, mało tego, że jest Pan istnym GENIUSZEM, to jeszcze potrafi Pan dotrzeć do ludzi w łatwy i przystępny sposób. Gdyby nie Pan – wielu studentów (w tym ja) miałoby pewnie warunki lub poprawki. Nie raz mi Pan pomógł. Naprawdę chylę czoła i DZIĘKUJĘ! 🙂

  55. Sebastian 13 stycznia 2013 o 14:14 Link do komentarza

    Z matematyki nigdy nie byłem orłem do czasu… gdy poznałem e-trapeza:) Mam już jedno zdane kolokwium dzięki Panu, a niebawem czeka mnie koło z trygonometrii sferycznej (szkoda, że nie ma żadnego kursu z tym zagadnieniem) oraz egzamin z macierzy, zespolonych i geometrii analitycznej. Matma stała się prosta, przejrzysta, zrozumiała a sama nauka efektywna i efektowna jeśli chodzi o ocenę w indeksie 🙂 Oby tak dalej, brakuje w Polsce takich nauczycieli/korepetytorów/wykładowców, którzy mają podejście „nauczaj, tak jak ty chciałbyś być nauczany”. Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego!

    • Krystian Karczyński 14 stycznia 2013 o 12:09 Link do komentarza

      Dzięki, jeśli trygonometria sferyczna to pewno studiuje Pan na jakiejś morskiej Uczelni, zatem ahoj!

  56. Ania 18 stycznia 2013 o 13:19 Link do komentarza

    Krystianie, praktycznie co drugi wieczór spędzam z Tobą!;) wszystko staje się jaśniejsze!;) Dzięki za wszystko!;)

    PS u nas na AGH-u mówimy, że przed kolosem mamy randki z Krystianem!;)
    pozdrawiam

  57. Grzesiek URz 18 stycznia 2013 o 17:41 Link do komentarza

    Panie Krystianie, dziękuję za wszelka pomoc i wiedzę przekazywaną w kursach 🙂
    Właśnie pozytywnie zaliczyłem egzamin z matematyki na uczelni, wszystko dzięki Panu 🙂
    Na moim kierunku kursy E-Trapez są ulubionym serialem wszystkich studentów 😉
    Pozdrawiam

  58. Florence 20 stycznia 2013 o 03:13 Link do komentarza

    Witam, dla mnie Pan jest geniuszem! Uwielbiam matematykę z Panem i czasem, co zabrzmi śmiesznie z niecierpliwością czekam na dalszy ciąg wydarzeń 😀 tzn. na kolejny filmik. W liceum miałam podstawową matematykę, a teraz po półroczu na PW z Pana kursami zastanawiam się nad przeniesieniem na kierunek matematyka 😀 Chociaż mam pewne obawy, czy to nie przesada. Ale już wiem, że wszystko można nadrobić! Dzięki Panu!!!! :D:D
    P.S. u nas też wszyscy mają „randki z Krystianem” 😀

  59. Arek 23 stycznia 2013 o 11:08 Link do komentarza

    Gdyby nie Ty nie mam pojęcia jak poradziłbym sobie z analizą.:) Nigdy matematyka nie wchodziła mi do głowy tak gładko 🙂

  60. Karola 24 stycznia 2013 o 00:07 Link do komentarza

    Jest Pan CUDEM! Opowiadam o Panu KAŻDEMU kogo mijam na mojej drodze.. ostatnio nawet wracając z uczelni,jechałam tramwajem pełna uśmiechu i entuzjazmu, bo zaliczyłam kolosa z pochodnych, co dla mnie ‚humanistki’ jest wielkim osiągnięciem! A pewna staruszka przypatrywała się i w końcu rzekła: ‚a jednak ta dzisiejsza młodzież, tez może się usmiechac.” ja do niej: „to sprawa Kristiana Karczyńskiego” starsza Pani: „chłopak?” a ja: „NIEEEEEEEEEE!!! LEPIEJ, ANIOŁ”
    Dziękuje z całego serca za wszystkie kursy, za pomoc i czas poświęcany dla nas! Nawet sobie Pan nie zdaję sprawy.. ale moje życie jest piękniejsze i o wiele mniej stresujące odkąd poznałam etrapez.
    Pozdrawiam i życzę Panu wszystkiego najwspanialszego, niech wróci do Pana to dobro,które Pan nam daje!

    • Krystian Karczyński 25 stycznia 2013 o 10:51 Link do komentarza

      Dzięki, trzymaj się, powodzenia na studiach i pozdrawiam!

  61. noSkillMath 28 stycznia 2013 o 04:00 Link do komentarza

    Geniusz. Dziękuje.

  62. noSkillMath 28 stycznia 2013 o 06:14 Link do komentarza

    A napiszę jeszcze raz ! Jesteś najlepszym nauczycielem jakiego miałem w moim (krótkim) życiu ! Co prawda na 9:00 mam kolokwium, a zacząłem o 1 w nocy się uczyć (bez komentarza : ) ) to i tak wiem o niebo więcej. Przejrzystość Pańskich nauk jest po prostu BEZCENNA. Powtarzam, Geniusz. Ciekawe ilu inżynierów „wychowało się” na tych lekcjach? : ) POZDRAWIAM SERDECZNIE I GORĄCO POLECAM !

  63. M_LDZ_GreatTHX 29 stycznia 2013 o 12:19 Link do komentarza

    Zacznę od WIELKIEGO DZIĘKUJĘ za ten program, naprawdę fantastyczna rzecz. Kapitalnie objaśnione przykłady i metody rozwiązywania zadań z konkretnego działu. Właściwie dzięki kursom z liczb zespolonych, macierzy, granic, pochodnych i całek udało mi się przejśc i zaliczyc matematykę na pierwszym semestrze. Na początku myślałem, że taka nauka z komputerem nie będzie dla mnie, ale jak zacząłem oglądac kolejne filmiki to czułem się jakbym siedział z kumplem który wszystko dokładnie mi tłumaczy i czułem, że naprawdę to rozumiem. Jeszcze raz dzięki za pomoc. W sumie ta matematyka nie jest taka straszna jak się ma eTrapeza ;P

  64. Gaweł 29 stycznia 2013 o 23:16 Link do komentarza

    Gdyby nie Pana kursy, na AGH nie byłoby żadnej kobiety. A i mężczyzn niewielu by zostało. Pozdrawiam! 😀

    • Sylwia 1 lutego 2013 o 04:46 Link do komentarza

      Gaweł, kuknij na proporcje kobiety-mężczyźni na Wydziale Matematyki Stosowanej. To mówi samo za siebie.

      Chociaż faktem jest, że na AGH nie znam NIKOGO kto nie korzystał Pana lekcji. Teraz w czasie sesji noce spędzone z eTrapezem to norma. Te kursy to kawał dobrej roboty!

      P.S. Zadania, zadaniami, ale dowody twierdzeń szczególnie z analizy to jakiś koszmar. Czy realne jest stworzenie przez Pana kursu związanego z dowodzeniem podstawowych aczkolwiek trudnych twierdzeń?

  65. Łukasz 30 stycznia 2013 o 19:21 Link do komentarza

    Cześć, mam problem z zadaniem otóż treść jest następująca: „Wyznacz wszystkie pierwiastki 6 stopnia z liczby -8i”

  66. Adam 31 stycznia 2013 o 11:03 Link do komentarza

    Moze powiem jak to jest w USA tam nikt nie sprzeda ksiazki podrecznika studentowi jak bedzie kaplikowal material i to nie tylko matematyke.Ten kto opisuje material jak najprosciej jest doceniany i jest w stanie sprzedac przez co odniesc sukces w podrecznikach.Podreczniki w USA sa drogie dochodzi do tego ze to doprowadzilo do maksymalnego uproszczenia materialu i to studenci sa recenzentami podrecznikow.Do tego jest ocena studentow dla nauczyciela co zmusza go do starania sie o dobre przekazanie wiedzy i nauczenie go jak najwiecej i najlepiej jak potrafi.Kiepskie oceny studentow sa porazka dla wykladowcy i nie znaczy ze podnosi oceny czy pozwala sciagac (co jest hanba dla studenta i jest scigane jako oszustwo).Nauczyciel czy profesor musi sie starac bo inaczej nie bedzie mial chetnych studentow na swoje wyklady.U nas czesto wykladowcy sa znudzeni czytaja z kajecika jakies materialy przez lata nie ucza sie nie aktualizuja wiedzy czesto sa to ludzie przypadkowi dochodza do stanowisk dosc przypadkowo albo raczej przez znajomosci czy intrygi czesto bedac slabymi studentami ale maja sporo sprytu.Najlepsi czesto nie maja szans na doktoraty bo poswiecaja czas na nauke a nie wchodzenie w tylek profesorom.Podreczniki sa na marnym poziomie pisane skaplikowanym jezykiem a studenci sa zmuszaniu do ich kupna bo beda z nich slowo w slowo przepytywane.To wszystko doprowadzilo do tego ze nasze uczelnie sa skansenem i przechowalnia dla znajomkow jedyne co mozemy robic to skladac Chinskie rowery bo sami nie mamy dobrej techniki wszyscy robia kase na wykladach dla zaocznych i produkuja masy niedouczonych absolentow z papierkiem uczelni.Czasami mozemy przeczytac o lekarzach co potrafia leczyc i nauczycielach co potrafia uczyc takie to nadzwyczajne w innach krajach to normalne u nas to cos nadzwychzajnemu.Panie Krystianie a czy nie chcial by Pan zrobic doktorat i uczyc przyszlych nauczycieli matematyki jak maja prosto nauczac ucznow i napisac pare ksiazek, podrecznikow, skryptow.Pewnie odnosi pan sukces finansowy dla siebie ale warto by bylo cos zmienic w tym kraju albo pozostawic cos po sobie i troche nauczyc Polakow matymatyki bo poziom jest bardzo niski.To jest tylko moje zdanie zycze sukcesow pozdrawiam.

    • Krystian Karczyński 6 lutego 2013 o 10:59 Link do komentarza

      Witam, również bardzo podobają mi się amerykańskie wzorce w edukacji. Najśmieszniejsze jest to, że Amerykanie mnóstwo czasu narzekają (!) na swój system edukacji i nie cenią go zbyt wysoko – przynajmniej odniosłem takie wrażenie 🙂

      Myślę, że sam napór kultury i cywilizacji zza oceanu zrobi swoje i także w Polsce zmieni się w ciągu najbliższych lat wiele na lepsze.

      Dzięki, pozdrawiam.

  67. Marysia 31 stycznia 2013 o 17:16 Link do komentarza

    Witam pana . Mam pytanie czy udziela pan kursów dla dzieci ze szkoły podstawowej chodzi mi o kl. 4 . Niestety mojej dziecko nie za bardzo sobie radzi z matematyką .

    • Krystian Karczyński 6 lutego 2013 o 10:54 Link do komentarza

      Witam panią, niestety koncentruję się tylko na studentach, przykro mi…

  68. Ania 1 lutego 2013 o 18:22 Link do komentarza

    Zaliczyłam matmę!! dziękuję, naprawdę wszystko da się zrozumieć, dziękuję jeszcze raz =)

  69. Paulina 5 lutego 2013 o 14:08 Link do komentarza

    Powiem zwięźle i na temat.. moje grupa ćwiczeniowa na AGH liczy sobie 27osób, 21 osób zdało egzamin z matmy w pierwszym terminie, pozostałe 6osób są zbyt leniwe żeby skorzystać z etrapeza. Dziękujemy Tobie, a nie naszej Pani profesor 🙂

  70. Ewela 6 lutego 2013 o 10:51 Link do komentarza

    Dzięki za te kursy !
    Pochodne uratowały mi tyłek.
    Teraz mnie czeka egzamin ze wszystkiego i będę ogarniać macierze 🙂
    Dzięki kursom więcej rozumiem.

  71. Michał 7 lutego 2013 o 15:00 Link do komentarza

    Idąc na PW martwiłem się, że nie dam sobie rady z matematyki (jestem po biol-chem), ale dzięki Krystianowi zaliczyłem kolokwia w pierwszych terminach i wczoraj zaliczyłem postrach studentów – ustny z matematyki- za pierwszym razem 😀 Dziekuję!

  72. Konrad 8 lutego 2013 o 16:34 Link do komentarza

    Dziękuje Panie Krystianie, Analiza stała się prosta i zaliczona dziś! Pozostaje jeszcze algebra, ale i z tym dam sobie radę. Dziękuję raz jeszcze!

  73. Radek Politechnika Wrocław 11 lutego 2013 o 01:33 Link do komentarza

    Witam,
    Zakupiłem kursy całek i rózniczek zwyczajnych przez co bezproblemowo zdałem Przedmiot Równania różniczkowe zwyczajne na PWR.
    Dopiero kursy ze strony eTrapez Pana Krystiana pozwoliły mi zrozumieć dogłębnie i opanować materiał z całek i różniczek, Przedmoit Równania różniczkowe zdałem wysoko (4) i to jest zasługa kursów Pana Krystiana Karczyńskiego i oczywiście sumiennego odrabiania zadań domowych zawartych w tych kursach. Tak więc POLECAM BARDZO KURSY Pana Krystiana i pozdrawiam RG.

  74. Bartosz 19 lutego 2013 o 22:42 Link do komentarza

    Witam. Czy będzie dostępny kurs Matematyki Dyskretnej?

  75. Natalia 21 lutego 2013 o 18:21 Link do komentarza

    Dziękuję, dziękuję, dziękuję! Dzięki Pańskiej pracy, zdałam analizę na studiach i choć mam nadzieję, że więcej się z nią nie zetknę to i tak jestem niewypowiedzianie wdzięczna!

  76. Kamil 24 lutego 2013 o 19:17 Link do komentarza

    Dzięki wielkie 😀 dowiedziałem się o pana kursach od kumpla , traciłem nadzieję na zdanie i już jedną nogą opuszczałem mury Politechniki Śląskiej. Dzięki tym kursom na ostatnich terminach pierdykłem wszystkie zadania na komplet i mam zaliczenia 🙂 został mi tylko egzamin do machnięcia 🙂 Dziękuje !

    Krystian Karczyński na prezydenta !!

  77. Marek 6 kwietnia 2013 o 10:31 Link do komentarza

    Świetne prowadzone ćwiczenia.

  78. Michał 7 kwietnia 2013 o 00:13 Link do komentarza

    Dzięki Pana pracy takie przedmioty jak analiza czy algebra na studiach nie sprawiają kłopotów… Jestem studentem Politechniki Wrocławskiej na wydziale budownictwa. Muszę powiedzieć, że niektórzy dr potrafią tak namieszać na wykładzie, że sami przestają to rozumieć i mimo, że nie ma (jeszcze?) wszystkich zagadnień w kursach, które omówione były u mnie to tak solidne podstawy pozwoliły zaoszczędzić czas i opanować resztę.
    Gratulacje!!!
    Oby tak dalej! Życzę powodzenia, bo to kawał dobrej roboty!

    • Michał 7 kwietnia 2013 o 00:15 Link do komentarza

      PS\
      Analiza 4.5 z egzaminu i 0,5 pkt do 5
      W dużej mierze dzięki eTrapezowi

  79. Roksana 6 czerwca 2013 o 23:02 Link do komentarza

    Przepraszam bardzo Pana, że tak bezpośrednio i po imieniu, ale wyraziłam szczerze, to co myślę:)

  80. Aleksander 17 września 2013 o 23:49 Link do komentarza

    Komentarz ten bedzie nieco przydlugi natomiast w inny sposob nie moge wyrazic wyrazów wdziecznosci , które pragne pokierowac w strone Pana Krystiana. Dzieki e-trapezowi bylem w stanie pozyskac wiedze z całorocznego materialu w ciagu 2 miesiecy aby zdac kampanie wrzesniowa u bardzo wymagajacego wykladowcy ! , gdyby Pana kursy opiewały na fizyke kwantowa czuje , ze bylbym dobry w tym fachu po ich wysluchaniu , odwieczna zmora wszystkich CAŁKI ! okazaly sie z Pana pomoca olsniewajaco banalne . Jak klopotoliwym przedmiotem moze okazac sie matematyka na studiach wszyscy wtajemniczeni doskonale wiedza , a sposob jej wykladania pozostawia wiele do zyczenia… natomiast w tym kursie biorac na „widelec ” macierze bylem w stanie przyswoic w jeden dzien ! gdy po miesiacu na studiach myslalem , ze to jakies male sudoku , klaniam sie !

  81. Kasia 24 września 2013 o 03:06 Link do komentarza

    Wie Pan co? Uwielbiam Pana. Dzięki tym kursom, matma wydaje się być całkiem przyzwoita. Nawet bym powiedziała, że przyjemna. Dzięki wielkie.

  82. Karolina 3 października 2013 o 16:29 Link do komentarza

    Dziękuję serdecznie za ten kurs. 🙂 dzięki temu mogę nadrobić zaległości, jakie wyniosłam z liceum po nieudanych (liczba mnoga) nauczycielach matematyki, co teraz odbija się na studiach. Jakkolwiek sztucznie i reklamowo to nie zabrzmi – teraz się nie boję. 🙂 Pozdrawiam!

  83. derek 27 października 2013 o 17:41 Link do komentarza

    derek
    jestem znów w szkole wyższej ale na pierwszym roku może tym razem się uda , matematyka to dla mnie wyzwanie,a 16 lat temu byłem ostatnio w szkole, w technikum brak matematyki , matura z historii i polaka, a tak mocno chcę ukończyć choć pierwszy semestr, chcę tylko sobie udowodnić przed czterdziestką ,że potrafię coś pojąć, ale ambicje to nie wszystko

  84. Irena Gąsior 2 listopada 2013 o 12:56 Link do komentarza

    Prosze o pomoc. Korzystajac z Pana lekcji o liczbach zespolonych (dokladnie lekcja 2) rozwiazywałam zadanie na tablicy na cw z matematyki i zastosowalam ten „patent” gdzie do dwoch rownan dodalam trzecie x^2+y^2=modul prawej strony poprzedniego rownania. I wtedy pan profesor zadał mi zadanie domowe a mianowicie skad ja to wzielam i czy na pewno w tym 3 rownaniu prawa strona rowna sie lewej. Bardzo prosze o jakas pomoc. zastanawiam sie czy to poprostu nie jest cos takiego ze modul z pierwiastka liczby zespolonej=pierwiatek z modulu liczby zespolonej..?

  85. jedrek 9 listopada 2013 o 21:53 Link do komentarza

    Witam serdecznie. Również pragnę podziękować za pomoc w zdaniu analizy oraz algebry liniowej. Ponawiam pytanie zadane w lutym tego roku na tym blogu. Czy będzie kurs z dyskretnej? Pozdrawiam

    • Krystian Karczyński 12 listopada 2013 o 11:25 Link do komentarza

      Dzień dobry. Gratuluję tej analizy i algebry. Niestety, w tym roku akademickim nie powstaną już żadne nowe Kursy.

  86. Monika 10 listopada 2013 o 02:21 Link do komentarza

    Witam. Pana kursy są naprawdę pomocne zwłaszcza przed kolokwium, szkoda że jednak nie ma w nich omówionych więcej trudniejszych przykładów jakie robi się na trudnych uczelniach, bo takie by mi się właśnie przydały. 🙂 Potrzebuje też informacji o funkcjach kołowych ale niestety nie ma chyba filmików z tego zakresu. Mimo to i tak dzięki temu kursowi można sie dużo nauczyć i wiele zrozumieć! Pozdrawiam 🙂

    • Krystian Karczyński 13 listopada 2013 o 10:30 Link do komentarza

      Witam. O funkcjach kołowych (czyli cyklometrycznych, czyli po prostu „arkusach”) jest co-niecoś na moim Wykładzie (filmik też tam się znajdzie):

  87. Darek 4 grudnia 2013 o 21:47 Link do komentarza

    Przerobiłem większość pana kursów na studiach, genialnie opracowane wykłady, prostym językiem od podstaw, trafiające do każdego studenta. Polecam każdemu kto ma matematykę na studiach!! 🙂

  88. Patryk 12 grudnia 2013 o 14:15 Link do komentarza

    Jesteś bardzo dobrym matematykiem,bardzo dobrze tłumaczysz wszelkie zagadnienia,po obejrzeniu kilku filmików wszystko staje się bardziej zrozumiałe,podziwiam i pozdrawiam!

  89. PK Kraków! :D 29 stycznia 2014 o 16:12 Link do komentarza

    Moja dziewczyna mówiła, że już nie może Pana słuchać, ponieważ powtarzałem Pana lekcje przed egzaminem:D Mówiła mi, że kupi mi słuchawki haha:D dzięki wielkie za pomoc! pozdrawiam.

  90. PRz :) 19 marca 2014 o 17:20 Link do komentarza

    Witam. Pan i jak Pana lekcje sa genialne, czego przecietny zjadacz chleba niezaprzeczy 🙂 Gratuluje pomyslu i dziekuje za idealne przekazanie wiedzy. Jednakże chciałabym zapytać czy bylaby jakas możliwość udostepnienia równań różniczkowych rzedu n, wyższych rzedów niż 2. Uratowałby Pan mgr wielu studentów przed naszą porażką przed zaliczeniem z tego tematu 🙂

    • Krystian Karczyński 20 marca 2014 o 10:34 Link do komentarza

      Dziękuję! Niestety na dzisiaj nie szykują mi się jakieś materiały do równań różniczkowych rzędu wyższych niż 2 (w Kursie są pokazane trzy przykłady, ale tylko wybrane, sprowadzalne do drugiego rzędu).

  91. michał 3 kwietnia 2014 o 10:55 Link do komentarza

    Jesteś mistrzem Krystian, tak prosto jeszcze nikt nie tłumaczył mi matematyki. Dzięki 🙂

  92. Damiabn 15 czerwca 2014 o 15:13 Link do komentarza

    Dziękuje za starania, dzięki Panu jakoś brnę przez te studia.
    P.S. zauważyłem że pewna pani w komentarzu zapytała o kursy dla młodszych uczniów ze szkól podstawowych. Myślę że to też byłby pomysł gdyż ma pan dobre podejście. A jeśli pan nie chce w to brnąc może zna pan kogoś który prowadzi takie e-learningi?
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje.

    • Krystian Karczyński 16 czerwca 2014 o 09:11 Link do komentarza

      Również dziękuję, niestety nie znam nikogo, kto robi coś dla szkół podstawowych.

  93. Katarzyna 22 czerwca 2014 o 20:52 Link do komentarza

    Witam, mam ogromy problem z następującym zadaniem: Oblicz metodą Gaussa rozwiązanie (o ile istnieje) układu równań AX=B, gdzie A (macierz 3 wiersze na trzy kolumny) 1 wiersz: 1 -3 2
    2 wiersz: 1 1 -2
    3 wiersz: 2 -1 1

    B (macierz 1 kolumna, 3 wiersze): 3
    B= 1
    -1

    bardzo proszę o pomoc.

  94. karolina 22 czerwca 2014 o 20:58 Link do komentarza

    Witam, mam ogromy problem z następującym zadaniem:
    Oblicz objętość bryły V ograniczonej powierzchniami :x^2 + y^2 + z^2=13 z>=2.
    Bardzo proszę o pomoc.

  95. Dawid 23 lipca 2014 o 20:58 Link do komentarza

    Witam, czy mógłby Pan nagrać kurs matematyki dyskretnej na rok 2014/2015 ? Ten kurs byłby bardzo pomocny dla początkujących informatyków.

    • Krystian Karczyński 24 lipca 2014 o 08:26 Link do komentarza

      Witam, tak, właśnie w tej chwili pracuję nad pierwszą Lekcją (o zbiorach).

      W ciągu tygodnia ta pierwsza Lekcja powinna być już dostępna na Akademii eTrapez.

  96. Julka 31 lipca 2014 o 20:00 Link do komentarza

    Aż chce się uczyć matematyki 😉

  97. Skil 23 września 2014 o 18:56 Link do komentarza

    Dziękować już dziękowałem po pierwszych 3 semestrach więc to pominę ;). Chciałbym tylko zwrócić uwagę na brak w kursie równań różniczkowych wyższch rzędów, czastkowych itp. trudniejszych. Na moim kierunku na Politechnice Lubelskiej niestety nie da się zaliczyć ostatniego semestru bez tych brakujących różniczek w kursie :c.

  98. Karola 24 września 2014 o 22:49 Link do komentarza

    Cześć, wiesz może czy ciężko jest z matematyką na kierunku : Zarządzanie.
    W liceum byłam słaba i maturę zdałam z matmy ledwością :(, jak sądzisz, może być mi bardzo ciężko
    na studiach dziennych odnośnie matmy?
    Zapewne nie raz zajrzę tutaj w razie problemów :))!

    • Krystian Karczyński 25 września 2014 o 12:14 Link do komentarza

      Cześć, ciężko tak, ale bardzo ciężko nie, najważniejsze to nastawić się na ciężką pracę.

      W każdym razie powodzenia i oczywiście zapraszam!

  99. MM 27 października 2014 o 14:03 Link do komentarza

    Świetny kurs, jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak jasnym i przyjemnym w odbiorze sposobem przedsawienia matematyki 🙂 Oby więcej takich nauczycieli

  100. iamabadman 5 listopada 2014 o 19:34 Link do komentarza

    Studiuje elektrotechnikę i muszę przyznać że Pański kurs może mi skórę uratować pod koniec semestru 🙂

  101. Monika 10 stycznia 2015 o 18:25 Link do komentarza

    Nikt jeszcze nie wykładał matematyki w tak prosty i przyjemny sposób, dziękuję! 🙂 lekcja, zadanie domowe, niezbędne wzory – wszystko czego potrzeba jest w tym kursie. Polecam serdecznie wszystkim studentom, którzy mają problem z matematyką lub po prostu chcą powtórzyć dany materiał.

  102. Grzegorz Brocławik 1 lutego 2015 o 19:50 Link do komentarza

    Panie Krystianie, dziękuje Panu z całego serca! Kupiłem dwa kursy z Pana akademii, pochodne i granice 😀 To były jedne z najlepiej wydanych pieniędzy w moim życiu! Dzięki Panu zdałem egzamin z matematyki na swoich studiach (Leśnictwo), choć z matematyki jestem raczej słaby. Jeśli ktoś zastanawia się czy warto zainwestować w te kursy to nie ma co zwlekać, jest warto! Dziękuje za wszystko co Pan robi, życzę zdrowia 🙂 Szacunek

  103. Ola_sgh 5 lutego 2015 o 23:30 Link do komentarza

    Przerobiłam niedawno całe prawdopodobieństwo i nie będąc na żadnych ćwiczeniach zaliczyłam Rachunek Prawdopodobieństwa 🙂 chociaż muszę przyznać, że p-stwo z Pańskiego kursu było dużo łatwiejsze niż to, co obowiązywało u mnie, ale na pewno świetnie wytłumaczone podstawy dużo mi pomogły 🙂
    Bardzo dziękuję i życzę wielu sukcesów na przyszłość!! 🙂

  104. Sylwia 10 lutego 2015 o 23:06 Link do komentarza

    „Dobrze, że jesteś!” Świetnie wytłumaczony materiał, który przeniósł się na świetne zdanie mojego kolokwium na studiach inżynierskich 🙂 Dziękuję i życzę powodzenia oraz sukcesów 🙂

  105. Krzysiek 25 lutego 2015 o 23:01 Link do komentarza

    Bardzo przyjazny blog, ale gdy przypomnę sobie stanie przy tablicy i całki, aż dreszcze mnie przechodzą, może faktycznie jeszcze nie wszystko stracone!

  106. M. 29 kwietnia 2015 o 20:24 Link do komentarza

    Pamiętam noce spędzone nad matematyką wspólnie ze znajomymi w akademiku – i oczywiście z Pańskimi kursami! Oglądaliśmy potrzebne do wykonania pracy kontrolnej kursy powoli, metodycznie – szkoda tylko, że doktor nie docenił naszego wysiłku i nawet do nich nie zajrzał. Przed każdym kolokwium siedziałam z kursami nieraz do późnych godzin, ale była to gwarancja zdania i spokojnej później głowy. Dziękuję!

  107. Sposoby na studia 10 września 2015 o 15:41 Link do komentarza

    Bardzo fajny wpis i przydatne informacje! Matematyka na studiach to już nie problem! 🙂

  108. kw107 31 października 2015 o 19:37 Link do komentarza

    Panie Krystianie,
    jest Pan naprawdę świetny, inżynier, który potrafi rozwiązać więcej niż całkę inżynierską, to jest coś.
    2,5 tyś studentów, a dodatkowo wyjątkowo zadowolonych z rektora tej uczelni, tym na pewno nie może się pochwalić, żaden profesor wyższej uczelni. Ale, Panie Krystianie, po głębokiej analizie, Pańskiego, życiorysu, widzę, że są też ciemne strony w Pańskim kryształowym charakterze. Zaczynał, Pan od hazardu! No, to akurat, nie jest karane, Bernoulli, też od tego nałogu nie mógł się wyzwolić do końca życia, Dostojewski i wielu wielu innych. Panie Krystianie, czy na Pańskiej uczelni, nie da się przestudiować, ze studentami tego arkusza kalkulacyjnego – https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HiXQ4mUSvaVzk0V_5hETlhh_uyZSAGkZA9fvfq4nELE/edit#gid=412161851, generalnie, chodzi o to, że, młodzi studenci, różnych politechnik i innych uczelni technicznych, wykorzystywali swoją wiedzę, nabytą na studiach ( mnie się nie udało uzyskać tytułu inż., ponieważ komuchy w roku 1983 relegowali mnie z Wyższej Szkoły Morskiej, za poglądy polityczne ) zgodnie z właściwościami życia.
    Pan, pomimo tego, że jest człowiekiem, o wiele młodszym ode mnie, stanowi dla mnie wzór do naśladowania. 2 500 za abonentowanych studentów, ręce opadają, jak się o tym pomyśli. Panie Krystianie, nadchodzą czasy głębokiego, kryzysu ekonomicznego dla całego świata. Ludzie nie wiedzą w co muszą inwestować, ponieważ rynkami kapitałowymi wstrząsają co chwilę głębokie spadkowe trendy ( ostatnie tsunami z epicentrum w Hong Kong, ze spadkiem 8,9 – Europa – 5, USA 2,8, na minusie.) Złoto, to by było rozwiązanie, ale tego proszę nie rozpowszechniać. W latach 1976, kiedy jeszcze uczyłem się w LO, fizycy opracowali technologię produkcji sztucznego złota, bombardując ciężkimi jonami jądra ołowiu, w ten sposób powstało sztuczne złoto. Niestety, akceleratory w tamtych czasach były tak drogie, że produkcja jego była mało opłacalna w porównaniu z naturalną kopaliną. Od tego czasu technologia, poszła o jedno stulecie do przodu. We Francji, postawiono nawet przyśpieszacz hadronów, co było nie do pomyślenia w roku 1990. Niektórzy znawcy tematu, twierdzą, że USA, opracował technologię produkcji sztucznego złota, koszt produkcji jednej uncji, 23 USD. W takiej sytuacji, inwestowanie w złoto stało się bardzo ryzykownym przedsięwzięciem. Pozostały kamienie szlachetne, typu, brylanty, szmaragdy i inne. Ja wiem, że są technologie pozyskiwania tego typu minerałów w sposób syntetyczny, ale niestety, syntetyki, z tej branży znacznie różnią się jakością od kopalin. Ale do rzeczy, gdy by, któryś z Pan studentów, po zdaniu egzaminu z rachunku prawdopodobieństwa, zechciał wygraną zainwestować, polecam właśnie brylanty – https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HiXQ4mUSvaVzk0V_5hETlhh_uyZSAGkZA9fvfq4nELE/edit#gid=412161851
    Pozdrawiam,
    Kazimierz R. Wojewodzki

  109. sob 13 stycznia 2016 o 10:34 Link do komentarza

    Niestety niektóre Kursy nie wystarczają na te lepsze uczelnie. Przykładowo z rachunku prawdopodobieństwa i statystyki matematycznej między tym kursem a tym co ja mam jest przepaść (wyznaczanie estymatorow nieobciazonych o minimalnej wariacji,największej wiarygodności, weryfikacja hipotez itp) . Podejście do statystyki na mojej uczelni jest zupełnie inne

  110. Joan 27 stycznia 2016 o 19:40 Link do komentarza

    Nie wierzyłam, że to możliwe, ale dzięki Panu zdałam w pierwszym terminie egzaminy z matematyki i algebry na mojej dość wymagającej uczelni 🙂 (zawsze, gdy mówił Pan „sprawdź, czy tego na pewno od Ciebie wymagają”, dla mnie dopiero zaczynała się zabawa) Jest Pan ideałem wykładowcy i jestem niezmiernie wdzięczna za pomoc.

  111. Jerzy 30 marca 2016 o 23:48 Link do komentarza

    Czy mógłby Pan obliczyć całkę (1+cos(x)^2)^(0.5)?

  112. Mateusz 15 września 2016 o 18:03 Link do komentarza

    Z matematyką bywa różnie, tym bardziej że w Polsce są różne poziomy szkół średnich. Kilka lat temu korzystałem bardzo intensywnie w Pana kursów. Efekt? Matematyka na I roku nie sprawiła mi wielkich trudności. Nie miałem drugich, trzecich terminów – a inni się męczyli 🙂 Fakt, oceny mogły być nieco lepsze.. ale to akurat już moja wina :p Od października znów wracam na studia [kolejny kierunek]. Nie mam zielonego pojęcia czy będę mógł przepisać matematykę po takim czasie czy nie. Ale jeśli nawet będę musiał zaczynać od nowa, na pewno w ramach przypomnienia zajrzę tutaj. Duży plus dla Pana! Dziękuję.

  113. Mogrdarus 17 grudnia 2016 o 21:00 Link do komentarza

    Witam, z racji tego, że macie państwo w „ekipie” mgr wykształconą z informatyki i ekonomii chciałbym się zapytać czy planujecie państwo kursy z ekonometrii, czy może zapotrzebowanie jest zbyt małe by się tym zajmować? 

  114. Maciej 7 lutego 2017 o 16:30 Link do komentarza

    Witam mam pytanie jak obliczyć całkę x^2/(3x^2-6)^(1/3) dx

  115. Maciej 7 lutego 2017 o 16:57 Link do komentarza

    integral fraction numerator x squared over denominator cube root of 3 x squared minus 6 end root end fraction d x jak to obliczyc?

  116. Patrycja Raźniak 27 lutego 2017 o 21:10 Link do komentarza

    prosze o pomoc w obliczeniu tej całki 

Dodaj komentarz