O nas

Zapomnij o problemach z matematyką

Martwisz się, czy dasz sobie radę z matematyką w szkole średniej lub na studiach?

Nasze czasy charakteryzuje coś zupełnie wyjątkowego w historii człowieka. Jest to szybkość zmian w rzeczywistości wokół nas. Zmiany dotyczą każdych aspektów naszego życia – technologii, systemów społecznych i politycznych, etyki, gospodarki, muzyki. Życie każdego pokolenia jest radykalnie odmienne od pokolenia poprzedniego.

Wiek XXI będzie także wiekiem zmian w edukacji. Wielki skok technologiczny w dziedzinie informatyki i systematyczna rozbudowa infrastruktury Internetu umożliwił powstanie nowych i skutecznych metod nauki.

Dzięki tym nowym rozwiązaniom, możesz uczyć się już teraz szybciej, ciekawiej i wygodniej niż studenci 20, a nawet 10 lat temu. Wystarczy tylko wyciągnąć po nie rękę.

wspólne zdjęcie etrapez

Dlatego właśnie jesteśmy tutaj. Jesteśmy tu po to, aby pomóc Ci:

  • uczyć się w komfortowych warunkach (choćby i w wannie), kiedy jest Ci wygodnie
  • bez stresu pozaliczać egzaminy w pierwszym terminie
  • zrozumieć, jaką wartość i sens ma Twoja praca i wysiłek włożony w matematykę
  • spotkać ludzi takich jak Ty, którzy bardzo cenią Swoją własną edukację


 zdjęcie Krystian Karczyński

mgr Krystian Karczyński

Założyciel i szef serwisu eTrapez.

Absolwent Matematyki na Politechnice Poznańskiej. Korepetytor matematyki z wieloletnim stażem. Twórca pierwszych Kursów eTrapez, które zdobyły ogromną popularność wśród studentów w całej Polsce.

Krystian jest także autorem artykułów i darmowych materiałów dla studentów na Blogu eTrapez. Uczestniczy w spotkaniach ze studentami na różnych Uczelniach.

Mieszka w Szczecinie. Lubi spacery po lesie, plażowanie i kajaki.

Materiały w mediach:


zdjęcie Joanna Grochowska

mgr Joanna Grochowska

Kierownik Działu Nauczania eTrapez.

Absolwentka Matematyki Finansowej oraz Informatyki i Ekonometrii na Uniwersytecie w Białymstoku. Doświadczony korepetytor w zakresie przedmiotów matematycznych i ekonomicznych. Z eTrapez związana od 2015 roku.

Asia jest autorką Kursu Ekonometria eTrapez, artykułów na blogu, a także materiałów edukacyjnych na Youtube i Facebooku. Nadzoruje tworzenie nowych Kursów, a także komentarze na Blogu eTrapez oraz w social media.

Mieszka w Białymstoku. Uwielbia podróżować i chodzić po górach. Lubi spotkania z przyjaciółmi, eksperymenty w kuchni oraz siatkówkę.


zdjęcie Kamil Kamieniarz

inż. Kamil Kamieniarz

Kierownik Działu IT eTrapez.

Absolwent Informatyki w Zarządzaniu na PWSZ w Lesznie. Z eTrapez związany od 2022 roku.

Kamil zajmuje się działaniem w eTrapez od strony informatycznej, między innymi zarządzaniem stroną, programowaniem oraz nadzorowaniem cyberbezpieczeństwa.

Mieszka w Grotnikach. Uwielbia koty, gry planszowe i grzybobranie.


zdjęcie Anna Zalewska

mgr inż. Anna Zalewska

Autorka Kursów.

Absolwentka Matematyki na Politechnice Śląskiej.

Nauczyciel matematyki, korepetytor z kilkunastoletnim doświadczeniem. Dawniej Trener i wykładowca na Uniwersytecie Śląskim Maturzystów przy Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Certyfikowany nauczyciel MathRiders. Z eTrapez związana od 2016 roku.

Ania jest autorką Kursów eTrapez przeznaczonych dla szkół średnich, a także innych materiałów na Blogu i YouTube.

Mieszka w Chorzowie. Lubi piec ciasta, ciasteczka, torty i przygotowywać różne słodkości.


Adam Kasprzak zdjęcie

mgr inż. Adam Kasprzak

Autor Kursów.

Absolwent Mechaniki i Budowy Maszyn na Politechnice Wrocławskiej pracujący w zawodzie.

Doświadczony korepetytor przedmiotów ścisłych i technicznych. Obecnie doktorant na Wydziale Mechanicznym Politechniki Wrocławskiej, nominowany w konkursie Młode Talenty 2019. Z eTrapez związany od 2022 roku.

Adam jest autorem Kursów eTrapez z fizyki.

Mieszka we Wrocławiu. Miłośnik kotów, krótkich spodenek oraz dalszych podróży swoją Dacią zamiast kampera [LINK]. Wolny czas poświęca na rozwój naukowy i dłuższe spacery.


Kuba Podkalicki

Programista aplikacji Interaktywne Zadanie Domowe. 

Absolwent Astronomii na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Programista z zamiłowaniem do matematyki i fizyki. Z eTrapez związany od 2022 roku.

Kuba zajmuje się tworzeniem aplikacji internetowych z wykorzystaniem systemów obliczeń symbolicznych jak Wolfram Language / Mathematica.

Mieszka w Sarzynie. Uwielbia astrofizykę, jazdę na nartach i muzykę.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Twój komentarz będzie dostępny publicznie na naszej stronie razem z powyższym podpisem. Komentarz możesz zmienić, lub usunąć w każdej chwili. Administratorem danych osobowych podanych w tym formularzu jest eTrapez Usługi Edukacyjne E-Learning Krystian Karczyński. Zasady przetwarzania danych oraz Twoje uprawnienia z tym związane opisane są w Polityce Prywatności.


  1. Maciej Domagalski pisze:

    Zastanawiają mnie również ekstrema warunkowe funkcji wielu zmiennych. Czy zamiast czynników, lambd i hesjanów obrzeżonych nie możemy po prostu wyliczyć ekstremów w “zwykły” sposób, a potem podstawić ich współrzędne do funkcji stanowiącej warunek?

    1. Krystian Karczyński pisze:

      Tak od razu na pewno nie, bo mamy zbadać ekstrema funkcji dwóch zmiennych nie w całej dziedzinie, tylko dla punktów spełniających pewien warunek. Mogą to być zupełnie inne ekstrema niż te “ogólne”.

      Tutaj znalazłem ładne graficzne ukazanie tematu:

      http://prac.im.pwr.wroc.pl/~kajetano/AM2/fun2var/fun2var-7.html

      Możemy jednak z warunku (jeżeli się da) przedstawić np. zmienną y przy pomocy zmiennej x ( y = y(x) ) i podstawić do wzoru ogólnego zmiennej f(x). Dostaniemy wtedy funkcję JEDNEJ zmiennej f(x, y(x) ), której ekstrema możemy policzyć w “zwykły” sposób, bez hesjanów 🙂

    2. pisze:

      teraz to ma sens, dziękuję!

  2. Mateusz pisze:

    Dzień dobry, czy w każdym pakiecie kursu na studia jest najpierw teoria a następnie praktyka?

    1. Krystian Karczyński pisze:

      Dzień dobry, tak, raczej tak, starałem się trzymać takiej kolejności. Przy czym teorii jest bardzo mało, staramy się jak najszybciej przechodzić do praktyki.

  3. pisze:

    Dzień dobry Panie Krystianie 🙂
    Od dawna korzystam z Pańskich kursów, które pomogły mi przejść przez studia. Czasem oglądam sobie je w wolnym czasie, bo po prostu… są interesujące 😀 wystarczy zmienić prędkość na 1.5x i można sobie zabić czas 😉

    Jednak podczas przypominania sobie kursu z całek oznaczonych, zacząłem się zastanawiać nad jedną kwestią.

    Gdy liczymy całkę niewłaściwą i natrafimy na jakąś nieskończoność, to przerywamy liczenie i zapisujemy odpowiedź “całka rozbieżna”. Czemu nie jest tak jak w przykładach na granice, gdzie musimy określić czy odpowiedzią jest +inf czy -inf?
    Czemu w przypadku rozbicia jednej całki na dwie, w której otrzymalibyśmy nieskończoności różnych znaków, nie musimy “kombinować” i przekształcać? W kursie granic był to symbol nieoznaczony, a przy liczeniu całek możemy to sobie “olać”?

    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    1. Krystian Karczyński pisze:

      Dzień dobry, cieszę się, że moje Kursy się przydają.

      ‘Gdy liczymy całkę niewłaściwą i natrafimy na jakąś nieskończoność, to przerywamy liczenie i zapisujemy odpowiedź “całka rozbieżna”.’.

      Myślę, że to nie jest takie proste, jak Pan napisał, że jak tylko przy liczeniu całki niewłaściwej “pojawi się” nieskończoność na kartce do liczenia to przerywamy liczenie 🙂

      Całka niewłaściwa przechodzi w granicę. W pewnym sensie całka niewłaściwa to JEST granica. A licząc granice nieskończoności mogą przecież “pojawić się” nam w różnorodny sposób, a nawet można oczekiwać, że się pojawią. Nie należy wtedy automatycznie przerywać liczenia 🙂

    2. pisze:

      źle się wyraziłem, chodziło mi o natrafienie nieskończoności jako wynik granicy liczonej po obliczeniu całki z “alfą”. Wtedy w odpowiedzi nie zapisujemy znaku nieskończoności tylko “całka rozbieżna”, i to mnie właśnie zastanawia 🙂

    3. Krystian Karczyński pisze:

      No tak, każda osobna całka niewłaściwa to osobna granica, mamy więc właściwie sumę/różnicę kilku osobnych granic. Jeżeli choć jedna z nich rozbieżna jest do nieskończoności, nie wolno w jakikolwiek sposób “łączyć” ją z wynikami z innych granic.

      Inaczej jest w jednej, pojedynczej granicy. Wyrażenie “wewnątrz” jej możemy przekształcać i manipulować nim – oczywiście w dozwolony sposób.

  4. pisze:

    Chciałabym bardzo podziękować za niesamowite przygody z matematyką, która od niedawna nie jest dla mnie męczarnią, a okazuje się całkiem przydatnym i fascynującym narzędziem! Kursy są merytorycznie świetnie przygotowane, przewidują największe problemy uczącego się i na bieżąco je rozwiązują. Forma zadań domowych w wyjątkowy sposób motywuje i utrwala wiedzę. Mimo, że miałam podstawową matematykę w liceum, mogę studiować wymarzony kierunek i lepiej rozumieć przedmioty ścisłe. Realizując kurs efektywnie wykorzystuję czas – prowadzący wybitnie tłumaczy i mówi zrozumiałym, czytelnym językiem. Serdecznie polecam każdemu!

    1. Krystian Karczyński pisze:

      Dziękujemy za miłe słowa i powodzenia na studiach.

  5. pisze:

    Dziękuje za kurs ze statystyki, jestem bardzo wdzięczna za przygotowany materiał 🙂

    1. Krystian Karczyński pisze:

      Bardzo proszę 🙂

  6. pisze:

    Nie wiem kiedy ostatnio uśmiechałem się podczas nauki matematyki :). Treści w kursie oraz sposób prowadzenia przez kolejne zadania jest bardzo zrozumiały i przejrzysty. Kurs pomógł mi znacząco podnieść swój poziom matematyki na studiach, co sprawiło zadowalające wyniki na kolokwiach. Dziękuję!

  7. Ania pisze:

    eTrapez to niezwykle wartościowa platforma edukacyjna, która zasługuje na pełne uznanie. Moje doświadczenia z nią były niezmiernie pozytywne, i chciałbym podzielić się kilkoma aspektami, które sprawiają, że jest to znakomite narzędzie do nauki matematyki.
    Po pierwsze, eTrapez oferuje obszerny zestaw wideotutoriali, które są nie tylko merytorycznie bogate, ale także świetnie dostosowane do różnych poziomów zaawansowania. Tłumaczenia są klarowne, a prowadzący potrafią przedstawić nawet najbardziej skomplikowane zagadnienia w sposób zrozumiały. To nieocenione wsparcie dla tych, którzy chcą zgłębić matematykę na różnych poziomach trudności.
    Dodatkowo, różnorodność dostępnych materiałów w eTrapez pozwala na elastyczne dostosowanie nauki do własnych potrzeb. Bez względu na to, czy jesteś uczniem szkoły podstawowej, średniej czy studentem, znajdziesz tutaj materiały dostosowane do swojego poziomu zaawansowania. To sprawia, że platforma ta jest uniwersalnym narzędziem, które może służyć jako solidne wsparcie w każdym etapie nauki matematyki.
    Kolejnym atutem eTrapez jest interaktywność. Możliwość zadawania pytań, rozwiązywania interaktywnych zadań czy uczestniczenia w testach pozwala uczniom aktywnie angażować się w proces nauki. To nie tylko zwiększa zaangażowanie, ale także umożliwia skuteczniejsze utrwalanie wiedzy.
    Ogólnie rzecz biorąc, eTrapez to nie tylko narzędzie do nauki matematyki, ale także inspirująca platforma, która sprawia, że matematyka staje się fascynującym wyzwaniem. Gorąco polecam eTrapez wszystkim, którzy pragną efektywnie rozwijać swoje umiejętności matematyczne w sposób nowoczesny, przystępny i dostosowany do indywidualnych potrzeb.

  8. pisze:

    Panie Krystianie, jest Pan wielkim człowiekiem. Pana styl prowadzenia kursów jest fantastyczny i rozumiem cokolwiek z matematyki tylko dzięki Panu.

  9. pisze:

    Dzień dobry, zastanawiam się nad zakupieniem kursu z Ekonometrii, jednak mój przedmiot odbywa się w pełni zdalnie, stąd pytanie czy kurs pomoże mi zrozumieć całość i przełożyć ją na warunki Excela?

    1. Joanna Grochowska pisze:

      Dzień dobry,
      mam nadzieję, że pomoże jak najbardziej 🙂 Jednak to zależy od rozkładu materiału jaki macie. Mój Kurs skupia się na głównie na modelowaniu ekonometrycznym. Na niektórych uczelniach omawiane jest to przez cały semestr, na innych przez kilka zajęć.
      Zerknij proszę na stronę online. Tam znajdziesz spis treści każdej Lekcji. Możesz porównać ze swoim sylabusem.
      https://online.etrapez.pl/kurs/kurs-ekonometria/
      W Kursie pokazuję również jak dane zagadnienia obliczać w Excelu. 🙂
      Pozdrawiam, Asia

  10. pisze:

    Dzień dobry, zakupiłem u Państwa kursy, ale nie zauważyłem, że ma ograniczony czas aktywności. Przez to nie pobrałem plików na komputer. Czy w takiej sytuacji można liczyć na Państwa pomoc? Kursy zakupiłem dla dzieci, będę bardzo wdzięczny za pomoc.

    1. Joanna Grochowska pisze:

      Dzień dobry,
      oczywiście, nie ma problemu. Przedłużyłam ważność linków o kolejny rok. Przesłałam je jeszcze raz na maila.

      Dostęp do Kursów Online jest na stronie https://online.etrapez.pl/moje-kursy/
      lub poprzez wybranie z menu Moje Kursy -> Online

      Linki do pobrania są również dostępne po zalogowaniu w tym miejscu: https://etrapez.pl/ustawienia-konta/downloads/
      Moje Kursy -> Do pobrania

      Powodzenia w nauce 🙂

      Pozdrawiam
      Asia

  11. pisze:

    Gdy zakupie pakiet na studia za 159 zł to jest on aktywny na miesiąc ?

    1. Krystian Karczyński pisze:

      Dzień dobry, nie, dostęp online jest bezterminowy, a linki do ściągnięcia Kursów na twardy dysk wygasają po roku.

  12. pisze:

    Witam mam pytanie o co chodzi że na komputerze kurs z matematyki podstawowej jest za 59 zł a w aplikacji google za 39 po czym z rabatem 29? W dodatku aplikacja jest w języku angielskim. Czy jeśli zakupie kurs w aplikacji bo jest taniej to bedzie on w języku polskim?

    1. Krystian Karczyński pisze:

      Mała awaria przy testowaniu mobilnej. Przepraszamy.

  13. sky pisze:

    Czy zakupujac ten kurs
    https://etrapez.pl/produkt/kurs-matura-podstawowa-formula-2023-i-2015/
    Dostaje najświeższe informacje?
    Czy filmy działają? prawidłowo, bo niektóre tam nie funkcjonują na powyższej stronie, a niektóre sie nie ładują. Wiec chcialbym wiedziec jak to bedzie po zakupie.
    Czy nie problemu z logowaniem i dostępnoscia strony?
    Czy materiał nagrywany był więcej niż 3 lata temu?

    1. Krystian Karczyński pisze:

      Dzień dobry,

      ten Kurs zaczęliśmy nagrywać w 2018 roku i nagrywaliśmy przez kilka lat, ale rok temu dokładnie go remontowaliśmy, żeby przystosować do wymogów nowej matury w 2023 roku. Zawiera najnowsze, uaktualnione rok temu informacje.

      Przepraszam za ten niedziałający filmik demonstracyjny, poprawiłem link i już powinno działać. Oczywiście w Kursie wszystko jest w porządku, do tej pory kupiło go ponad 9000 osób 🙂

  14. pisze:

    Dzień dobry, wygasł mi link do kursu równania różniczkowe. Można by prosić o jego odnowienie?

    1. pisze:

      Dzień dobry, przedłużyłem ważność linków o kolejny rok (do czerwca 2024 roku).
      Przesłałem również przed chwilą do Pani maila z aktywnymi linkami.

  15. pisze:

    Dzień dobry, czy są w stanie Państwo określić ile potrwa awaria (nie można zobaczyć żadnego kursu) ?

    1. Krystian Karczyński pisze:

      Dzień dobry, w ciągu godziny powinny już się pojawiać pierwsze filmiki, myślę, że w ciągu 1 dnia wszystko wróci do normy. Przepraszam!

  16. pisze:

    Dzień dobry, wygasły mi linki do kursów. Nie zauważyłam tej informacji, że link do kursów wygasa po roku. Proszę o odnowienie linku (widziałam, że już Państwo pomagaliście w podobnych przypadkach). Pozdrawiam

    1. pisze:

      Dzień dobry,
      problem został rozwiązany.
      Wszelkie informacje zostały przesłane w wiadomości email 🙂

  17. pisze:

    dziękuję z całego serca, przed zakupieniem kursu. naprawdę nie wiedziałem co jest pięć, ale Pan Krystian Karczyński pomógł mi zaliczyć semestr z matematyki. Wielki szacun i ukłon Panie Krystianie!

  18. Julia Bud pisze:

    Dzień dobry , 19 lutego zakupiłam kurs z matematyki rozszerzonej do matury dostałam linki ale nie działają a gdy ściągam folder pisze że jest on pusty

    1. Krystian Karczyński pisze:

      Przepraszam za problem. Spowodowany jest wielkością plików do ściągnięcia. Na tej stronie znajdzie Pani kilka porad, co można zrobić:

      https://etrapez.pl/pomoc/

      Prosimy o dalszy kontakt, jeżeli nie będzie działać.

  19. Patrycja Owoc pisze:

    witam proszę o kontakt email zakupiłam 2 dni temu kurs i linki nie działają nie mogę Z nich skorzystać

    1. Krystian Karczyński pisze:

      Zgadaliśmy się już na Instagramie, mam nadzieję, że udało się rozwiązać problem.

  20. pisze:

    Dzień dobry ,zakupiłam pakiet kursów. Dostałam na maila lekcje wraz z linkami alternatywnymi ,niestety od jakiegoś czasu nie mogę wchodzić już w te linki ,choć w mailu jest zapisane ,że linki nigdy nie wygasają. Czy zostałam oszukana?

    1. Joanna Grochowska pisze:

      Przepraszamy najmocniej za kłopot. Jakiś czas temu zmienialiśmy serwery, jednak nie wszystko udało się poprawnie przenieść, stąd niektóre linki przestały działać.

      Dodatkowo jakiś czas temu ze względu na nadużycia wprowadziliśmy ograniczenie czasowe. Linki są ważne przez rok. Jeśli później będzie potrzebowała Pani ponownie coś pobrać wystarczy się do nas zgłosić mailowo. Przedłużymy ich ważność. 🙂

      Linki do pobrania są dostępne po zalogowaniu w tym miejscu: https://etrapez.pl/ustawienia-konta/downloads/

      Owocnej nauki 🙂

  21. pisze:

    Witam, czy w kursie statystyka jest tez materiał ze statystyki matematycznej?

    1. Joanna Grochowska pisze:

      Tak, jak najbardziej Kurs Statystyka obejmuje statystykę matematyczną. Polecam zwłaszcza Lekcje 2-5.

      Na stronie online znajdziesz dokładny spis treści każdej Lekcji:
      https://online.etrapez.pl/kurs/kurs-statystyka/

  22. Zuzanna, 19 lat pisze:

    Z matematyką radzę sobie nieźle, lecz rozszerzenie w liceum trochę mnie zagięło. Przed maturą kupiłam zestaw kursów przygotowawczych do egzaminu dojrzałości. Całego nie zdążyłam przerobić, ale mimo to dzięki eTrapez poradziłam sobie i wyciągnęłam niezły wynik (jak na krótki czas przygotowania) z rozszerzenia o którym bym tylko mogła pomarzyć. Sam głos p. Anny Zalewskiej zapraszał do wspólnego rozwiązywania zadań, jej sposób tłumaczenia trafił do mnie. Bez większego zastanowienia kupiłam zestaw kursów na studia- wiem że i teraz coś z tego wyniosę. POLECAM!!!!!

    1. Joanna Grochowska pisze:

      Dziękujemy za miłe słowa! 🙂

      Będzie nam niezmiernie miło za dodanie opinii także na stronie produktu (zakładka “opinie”):

      https://etrapez.pl/produkt/wszystkie-kursy-etrapez-do-szkoly-sredniej/

      lub

      https://etrapez.pl/produkt/kurs-matura-rozszerzona-formula-2023-i-2015/

      Pozdrawiamy i życzymy powodzenia na studiach! 😀

  23. Łukasz P pisze:

    Witam. w Którym kursie jest rozdział poświęcony zagadnieniu jakim jest Silnia?

    1. Joanna Grochowska pisze:

      Takiego typowego zadania wprost odnośnie silni nie mamy…
      Raczej znajdą się pojedyncze zadania w wybranych Lekcjach:
      – Kurs Granice – Lekcja 1
      – Kurs Szeregi – Lekcja 2
      – Kurs Rekurencje, Notacja O… – Lekcja 1
      – Kurs Logika – Lekcja 6
      – Kurs Matura Rozszerzona – Lekcja 1, 6, 7

      https://online.etrapez.pl/page/2/?s=silnia

  24. pisze:

    W testach do lekcji zamiast odpowiedzi znajdują się znaczniki z html’a, poza tym tematy bardzo fajnie wytłumaczone 😉

    1. Joanna Grochowska pisze:

      Dziękujemy 🙂 Odnośnie tej awarii z testami, tak, były błędy z wyświetleniem formuł. Teraz powinno być w porządku. Jeśli zauważysz gdzieś jeszcze nieprawidłowości, prosimy o wiadomość w której dokładnie Lekcji 🙂

  25. pisze:

    Uwaga do kursu elementy kombinatoryki cz. 1, zadanie po prostu zostało źle rozwiązane.
    Krystian zanim przejdziesz do dalszej części komentarza przeanalizuj zadanie jeszcze raz i sam odpowiedz sobie czemu zadanie
    Jak można podzielić chłopców na 2 drużyny zrobiłeś źle …







    Teraz mała wskazówka, a gdyby zadanie brzmiało tak:
    Jak można podzielić 11 chłopców na 2 drużyny?
    Mam nadzieję, że czytanie dalej komentarza to czysta formalność 😉
    Jeśli jednak byłoby inaczej przescrolluj w dół.








    Odpowiedź: W zadaniu nikt nic nie wspomniał o tym, że mają być podzieleni równo 😉

    PS. W algebrze swoją drogą wbrew temu co uczysz profesor wymaga wszystko(co się da oczywiście) rozwiązywać Gaussem, ale to akurat ze względu na specyfikę studiów.

    1. Krystian Karczyński pisze:

      Chodzi o to, że powinienem dodać, że drużyny powinny mieć po tyle samo zawodników, tak?

      Kurs Macierze kręciłem 14 lat temu, możesz przypomnieć, co ja tam powiedziałem nie tak? Że profesorowie nie wymagają stosowania metody Gaussa – Jordana, a Twój akurat wymaga?

    2. pisze:

      Tak dokładnie to zmienia znacznie postać rzeczy bo tak samo rozwiązane na kolosie byłoby po prostu źle.
      Tak mój akurat wymaga rozwiązywania wszystkiego metodą Gaussa ale, że jestem na informatyce i w ten sposób przeliczają to komputery to rozumiem, że po prostu ze względu na kierunek mam takie utrudnienie.

    3. Krystian Karczyński pisze:

      1. No tak, dzięki za korektę.

      2. Ale chodzi o metodę Gaussa, czy Gaussa-Jordana? Bo to nie to samo 🙂 W Kursie pokazuję metodę Gaussa, a metodę Gaussa-Jordana mam tutaj na Blogu.

      Oczywiście wiem, że to nazewnictwo nie jest jednoznaczne.

  26. Iga pisze:

    Dzień dobry, 
    Posiadam problem z jednym zadaniem z kombinatoryki, czy mogłabym uzyskać u Państwa pomoc? 

  27. Artur pisze:

    Dzień dobry, mam 3 zadania z ekonometrii których nie rozumiem. Mógłbym prosić o e-mail Pani Joanny w celu kontaktu i sprecyzowania pomocy? Pozdrawiam.

    1. Joanna Grochowska pisze:

      Proszę napisać na naszą ogólną skrzynkę: kontakt@etrapez.pl
      Postaram się odpowiedzieć 🙂

  28. pisze:

    Czy kurs z macierzy zawiera tematy związane z jądrem i obrazem?

    1. Joanna Grochowska pisze:

      Dzień dobry, niestety nie, nie mamy w naszej ofercie typowego Kursu z Algebry, w którym omówione byłyby te zagadnienia. 

      Dokładny spis treści Kursu Macierze można znaleźć na naszej stronie online: 

      https://online.etrapez.pl/kurs/kurs-macierze/

  29. Tomek pisze:

    Nie wiem kto i po co wymyślił matematykę, ale fajnie, że jest ktoś kto potrafi ją wytłumaczyć! Pozdrawiam serdecznie!

  30. Maria pisze:

    Dzień dobry, chciałam bardzo podziękować za pańskie kursy, które są dla mnie wybawieniem. Jestem po maturze podstawowej z matematyki, studiuje na Politechnice Warszawskiej, gdzie od razu wymagają ode mnie znajomości matematyki co najmniej rozszerzonej. Myślałam, że nie dam rady, ale dzięki tym kursom matematyka wydaje mi się dosyć prosta i możliwa do nauczenia się! Kolokwium z macierzy napisane 10/10 dzięki pańskim kursom, a to dopiero początek mojej przygody z kursami! Jeszcze raz dziękuję, za kursy naprawdę kawał dobrej roboty☺️

    1. Krystian pisze:

      A dziękuję również za miłe słowa, cieszę się, że Kursy się przydają i powodzenia 🙂

  31. pisze:

    Witam, 
    wykupiłem pakiet jakiś już czas temu i nie mam dostępu do moich materiałów, które wykupiłem i były