
Liczenie Całek Oznaczonych z Definicji – Wykład + Przykłady
Krystian
Założyciel i szef serwisu eTrapez.
Magister matematyki Politechniki Poznańskiej. Korepetytor matematyki z wieloletnim stażem. Twórca Kursów eTrapez, które zdobyły ogromną popularność wśród studentów w całej Polsce.
Mieszka koło Szczecina. Lubi spacery po lesie, plażowanie i piłkę nożną.
Liczenie całek oznaczonych z DEFINICJI (nie korzystając z całek nieoznaczony i wzory Newtona-Leibnitz’a) jest ciężkie, jak wszyscy wiemy.
Zrobiłem więc na ten temat mały „Wykład”, w którym kroczek po kroczku, powoli wyjaśniam, co i jak:
Obliczanie całek oznaczonych z definicji
Tym razem pokazuję, jak to robić, na 3 konkretnych przykładach.
Myślę, że po uważnym przejrzeniu Wykładu sam bez trudu załapiesz metodę.
Powodzenia z całkami oznaczonymi i ich definicjami na studiach!
Jedna z wielu opinii o naszych Kursach...
Świetny kurs, zagadnienia wytłumaczone w bardzo przystępny sposób. Niech o jego jakości świadczy fakt, że po jednorazowym wysłuchaniu i zrobieniu wszystkich zadań zdałam statystykę, z której miałam już dwa razy warunek.Ewelina
Szukasz korepetycji z matematyki na poziomie studiów lub szkoły średniej? A może potrzebujesz kursu, który przygotuje Cię do matury?
Jesteśmy ekipą eTrapez. Uczymy matematyki w sposób jasny, prosty i bardzo dokładny - trafimy nawet do najbardziej opornego na wiedzę.
Stworzyliśmy tłumaczone zrozumiałym językiem Kursy video do pobrania na komputer, tablet czy telefon. Włączasz nagranie, oglądasz i słuchasz, jak na korepetycjach. O dowolnej porze dnia i nocy.
Mam problem z zadaniem ostatnim kursu całek oznaczonych lekcji 3 – obliczanie pól obszarów, mianowicie nie wiem jak zrobić żeby zamienić ułamek 1/(x^(x+1)) na ten: 1/x^2 – 1/x + 1/(x+1)..
bardzo dziękuję za emaila i załacznik
Nie ma sprawy.